کد خبر: ۱۷۲۸۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۸ مهر ۱۳۹۲
شیخ حسن روحانی در یکی از سخنان تعجب برانگیز خود نسبت به مذاکره با آمریکا که آن را اقدام کوچک دانسته و همچنین برای اقدامات بزرگتر دولتش پیشنهاد نظرسنجی از مردم داده است.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، رییس دولت یازدهم با اعلام اینکه به دو مرکز نظرسنجی راجع به اقدامات دیپلماسی دولت پیشنهاد نظرسنجی داده، راجع به منتقدان و مخالفان خود را نیز مطلبی را بیان داشته است.

براساس این گزارش، وی گفته که حتی اگر مخالفان وی یک درصد هم باشند، باید به نظر آنان احترام گذاشت و البته نگفت که از مجموع کل واجدین شرایط، تنها نزدیک به 34 درصد به وی رای داده اند و همچنین، از مجموع رای دهندگان،تنها 0/7+50 درصد او را انتخاب کرده اند و البته، قطعا از میان همین رای دهندگان، بخش اعظم آن به انقلاب اسلامی و آرمان هایش رای داده اند و تنها بر سر نحوه ادامه مسیر، او را بر دیگران ارجح دانسته اند.

با این حساب، او پس از اخذ حکم تنفیذ از سوی ولایت مطلقه فقیه و سپس مراسم تحلیف، همینک رییس جمهور قانونی ایران اسلامی است و بنابر همین امر، احترامش واجب، اما همانگونه که در مراسم تحلیف سوگند خورده است و نیز در سخنرانی های قبل و بعدش بارها و بارها طی سال ها، بر پاسداری از آرمان های انقلاب و امام و رهبری و خون مطهر شهدا و قانون تاکید نموده، باید در مسند اجرایی نیز همه ی آنها را بی هیچ کم و کاستی نگهبان باشد.



یکی از این موارد، ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی به رهبری آمریکای جنایتکار است که کمتر از 27 روز دیگر، یکی از مهمترین رفتارهای خباثت انگیز آنها علیه انقلاب اسلامی و البته پاسخ دندان شکن جوانان انقلابی را گرامی خواهیم داشت.

13 آبان، یکی از روزهای به یادماندنی است که تا همیشه ی تاریخ در ذهن ایرانیان خواهد ماند و هر سال، با نزدیک شدن به آن و یادآوری اتفاقات تلخ و شیرین آن روز، بر میزان آمریکا ستیزی و استکبار ستیزی ملت ایران افزوده می شود. تلخ به جهت تبعید ناجوانمردانه امام امت از وطن، و تلخ بابت شهادت دهها نفر از دانش‌آموزانی که برای انجام تظاهرات در محوطه دانشگاه تهران تجمع کرده بودند اما هدف تیراندازی مأموران حکومت پهلوی قرار گرفتند. حکومتی سرنگون شده ای تا که آخرین لحظه، تمامی اقداماتش با حمایت و دخالت مستقیم دولتمردان آمریکایی صورت گرفت و ادامه ی این حمایت ها، حتی تا پس از نابودی رژیم شاهنشاهی ادامه یافت تا اینکه به ماجرای شیرین فتح لانه جاسوسی آمریکا در ایران منجر شد. اتفاقی که امام امت از آن با تعبیر "انقلاب دوم" یاد کردند.

از آن روز، همه ساله 13 آبان به نام روز ملی مبارزه با استکبار نام گرفت و در سراسر ایران به صورت اعم و در تهران، مقابل لانه جاسوسی آمریکا به صورت اخص، تجمع ضدآمریکایی برپا می شود و شعار رسای "مرگ بر آمریکا" طنین انداز می گردد.

امسال اما 13 آبان حال و هوای دیگری خواهد داشت. اتفاقات مهمی طی چند وقت اخیر به وجود آمد که مجددا موجب اوجگیری حس ضدآمریکایی امت شده است. مکالمه تلفنی نابجا، بیان خاطره بی اعتبار دونفره از سوی پیرمرد ورشکسته عالم سیاست ایران از امام خمینی(ره) راجع به حذف شعار "مرگ بر آمریکا"، تلاش عده ای سازشکار برای از بین بردن حس ضدآمریکایی در میان مردم و تحریف اذهان عمومی با این عنوان که: کلید حل مشکلات در دستان صاحبان کاخ سیاه است.

کمتر از 27 روز تا 13 آبان زمان باقی است اما با تجربه ای که طی 35 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به یادگار مانده، می توان پیش بینی کرد که 13 آبان امسال، شور دیگری خواهد داشت. 13 آبان امسال در شرایطی فرامی رسد که این روز، مصادف شده است با شب اول محرم و تلاقی این دو رویداد مهم، طوفان به پا خواهد کرد.

دنیا مردم ایران را به سیدالشهداء(ع) می شناسد و سیدالشهداء(ع) را به ظلم ستیزی و مقابله با یزید تا آخرین نفس و قطره خون. سیدالشهداء(ع) هم تحریم شد و حتی از نوشیدن آب نیز محروم بود اما مقاومت کرد و ایستاد و تن به ذلت نداد.

به آقای روحانی پیشنهاد می شود به جای صرف هزینه گزاف در این دوره بی پولی، 27 روز صبر کند تا بزرگترین نظرسنجی عمومی راجع به آمریکا را با چشمان خود ببیند. هرچند او تجربه مانند این روزها را به کرات داشته، اما باتوجه اظهارات اخیرش به نظر می رسد نیاز است مجددا خاطرات گذشته را به صورت تصویری مشاهده نماید.

ایران اسلامی گوش به فرمان امامش می باشد که به صراحت بیان کرد: نه ظلم می کنیم و نه زیر بار ظلم می رویم.

سازشکارانی که کلید حل تمام مشکلات را در دست یانگی ها می دانند، با ارایه ی اسناد، ثابت کنند که آمریکا از مرکب ظلم پایین آمده است. هرچند به قول یکی از خیبری های عزیز، این روزها به جهت تعطیلی اقتصاد ورشکسته آمریکا، باید کمک های بشردوستانه ایرانیان برای مردم مظلوم آمریکا جمع آوری و ارسال شود!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها