کد خبر: ۱۷۲۶۸۷
زمان انتشار: ۲۳:۲۱     ۱۷ مهر ۱۳۹۲
گوش هلندي باواريايي‌ها تاکيد کرد بايرن‌مونيخ نسخه دوم بارسلونا نيست و سبک بازي خودش را دارد.
تيم فوتبال بايرن‌مونيخ، قهرمان فصل گذشته بوندس‌ليگا در هفته‌هاي اخير با گوارديولا تيمي کاملا آماده و منسجم نشان داده است و همين باعث شده تا برخي کارشناسان اين تيم آلماني را نسخه‌اي جديد از بارسلونايي که پپ هدايتش را چند سال پيش به عهده داشت بدانند.

به گزارش تسنيم، آرين روبن با رد اين اظهارات که بايرن همان سبک تيکي‌تاکايي که گوارديولا در بارسلونا پياده مي‌کرد را ارائه مي‌دهد گفت: بايرن‌مونيخ نسخه دوم بارسلونا نيست. مقايسه بايرن با تيم‌هاي ديگر امري منطقي است ولي تنها بايد روي تيم خودمان تمرکز شود. ما بايرن‌مونيخ هستيم و بازيکناني متفاوت از بارسلونا داريم. شايد ما بازيکناني همچون ليونل مسي و ژاوي هرناندس نداشته باشيم ولي بازيکنان بزرگ ديگري در ترکيب تيم‌مان داريم.

بازيکن 29 ساله سرخپوشان مونيخ که فصل گذشته در يکي از بهترين سال‌هاي دوران حرفه‌اي‌اش سه‌گانه قهرماني آلمان و اروپا را با تيم تحت رهبري يوپ هاينکس تجربه نمود تصريح کرد: به هر حال گوارديولا فلسفه خاص خود را دارد و سعي مي‌کند آنها را به بازيکنان تيم انتقال دهد. پپ همان کاري را که در بارسلونا انجام مي‌داد در بايرن با سبکي متفاوت اجرا مي‌کند. ما بازي خودمان را انجام مي‌دهيم و به طور قطع حضور پپ روي سبک بازي ما تاثير گذاشته است.

شاگردان پپ گوارديولا در حال حاضر پس از گذشت 8 هفته از رقابت‌هاي بوندس‌ليگا با 20 امتياز صدرنشين هستند و در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا هم در صدر گروه خود قرار دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها