کد خبر: ۱۷۲۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۱۹ مرداد ۱۳۹۰

به گزارش 598 به نقل از ايرنا، حجت الاسلام و الملسمين 'حيدر مصلحي' امروز (چهارشنبه) در پاسخ به سوالي در پايان جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران افزود: با اقدامات سپاه پاسداران، موفقيت هاي بسيار خوبي در مقابله با گروهك‌ تروريستي پژاك حاصل شده است.
وي خاطرنشان كرد: از اقداماتي كه اين گروهك تروريستي در داخل كشور قصد اجراي آنها را داشته، جلوگيري به عمل آمده است.
مصلحي تاكيد كرد كه حركت خوب سپاه پاسداران، وضعيت اين گروهك را به سمت ازهم پاشيدگي پيش مي‌برد.

** سرنخ‌هاي به دست آمده از عاملان ترور شهيد رضايي نژاد
وزير اطلاعات همچنين درباره آخرين اطلاعات از عوامل ترور شهيد رضايي نژاد گفت: سرنخ‌هايي در مورد ترور اين شهيد به دست آمده است كه ان‌شاء الله اميدواريم ما را به نتيجه مطلوب برساند.
خبرنگاري پرسيد: آيا سرنخ‌ها حاكي از اين است كه عوامل خارجي در ترور دست داشته اند؟
مصلحي پاسخ داد: سرنخ‌هاي دنبال شده هنوز ما را به اين نتيجه نرسانده است؛ آنها تاكنون مسووليت اين ترور را برعهده نگرفته اند و ما نيز هنوز به اين نتيجه نرسيده‌ايم.

** برملا شدن چهره پنهان دولت‌هاي غربي
وزير اطلاعات در پاسخ به سوالي درباره ناآرامي‌هاي انگليس و رفتار خشونت بار لندن با معترضان گفت: آنان اين گونه حقوق بشر را لگدمال مي‌كنند.
وي تصريح كرد: اين كه وقتي صداي يك نفر در اعتراض به نژاد پرستي بلند مي‌شود، توسط تيم امنيتي به قتل مي‌رسد در حقيقت چهره پنهان اما حقيقي دولت‌هاي غربي روز به روز برملا مي‌شود.
خبرنگاري نيز پرسيد: شما پيش از اين گفته بوديد كه ممكن است ناآرامي‌هايي از طريق شبكه هاي اجتماعي به وجود آيد.
مصلحي در پاسخ گفت: همان طور كه در انتخابات دولت دهم، شبكه هاي اجتماعي غائله به وجود آوردند ممكن است اكنون نيز بخواهند ناآرامي‌هايي ايجاد كنند.
وزير اطلاعات افزود: پيش از اين يك نفر كه از طرف آمريكا اجير شده و جاسوس آنان بود ،دستگير شد كه بدين ترتيب ضربه سنگيني بر آنان وارد شد.
وي اظهار داشت: نوع حركت‌هايي كه در قالب شبكه هاي اجتماعي براي ايجاد ناآرامي در كشور صورت مي گيرد، شناسايي شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها