کد خبر: ۱۷۲۶۶۴
زمان انتشار: ۲۳:۰۴     ۱۷ مهر ۱۳۹۲
دبير هيئت رسيدگي به تخلفات فوتبال ايران گفت: کميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي اگر به دنبال پاکسازي فوتبال است از دعوت آدم‌هاي مسئله‌دار خودداري کند.
حجت الاسلام عليرضا عليپور در مورد سرانجام پرونده محسن قهرماني داور و چند نفر ديگر گفت: ما کليه مدارک پرونده را به کميته انضباطي داده‌ايم و اين کميته بايد راي نهايي را صادر کند. دو مدرک جديد هم قرار بود به پرونده اضافه شود که يکي از آنها امروز به ضميمه پرونده شد و مدرک ديگر تا روز شنبه به اين پرونده الصاق خواهد شد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: اين ماجرا يک ضلع سومي هم دارد که براي پيگيري آن تا حصول نتيجه و اعلام آن حدود يک ماه زمان نياز است.

عليپور در مورد علت اعلام تعليق فعاليت چند نفر در فوتبال و اعتراض برخي به اين مسئله گفت: اين يک روند کاملا قانوني است که مبتني بر آيين نامه اخلاقي فيفا است. دستور موقت يک امري کاملا قانوني براي جلوگيري از هر گونه ضرر و زيان به فوتبال است و اگر برخي افراد هم به اين مسئله اعتراض دارند،شايد به اين دليل است که همکارانشان محروم شدند.

حجت الاسلام عليپور با اشاره به دعوت کميسيون اصل 90 از برخي از چهره‌هاي فوتبالي براي مبارزه با ناپاکي در فوتبال گفت: کميسيون اصل 90 بهتر است فرصت را به آدم هايي بدهد که سالم هستند و افرادي از فوتبال عملا به فوتبال پاک اعتقاد دارند و عملکردشان مُبين اين مسئله است.

وي افزود:کميسيون اصل 90 اگر واقعا مي خواهد فوتبال را پاک سازي کند بهتر است از دعوت آدم هاي مسئله دار که عملکردشان با شائبه همراه بوده خودداري کند.مربيان و بازيکنان اخلاق سال هاي گذشته در تماس با ما از دعوت برخي از چهره‌ها به کميسيون اصل 90 معترض بودند و خواهان حضور اهالي پاک فوتبال در اين کميسيون هستند تا آنها بتوانند براي مقابله با ناپاکي فوتبال راهنمايي‌ها و مشاوره‌هاي درستي ارائه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها