کد خبر: ۱۷۲۶۶۳
زمان انتشار: ۲۳:۰۳     ۱۷ مهر ۱۳۹۲
مهاجم مکزيکي شياطين سرخ عنوان کرد هدفش راهيابي به ترکيب اصلي منچستر يونايتد است.
خاوير هرناندس، مهاجم تيم فوتبال منچستريونايتد پس از اينکه در سال 2010 در ازاي 6 ميليون پوند از تيم چيواس گوادالاخارا مکزيک به جمع شياطين سرخ ملحق شد در همان فصل اول حضورش در اين تيم 20 گل به ثمر رساند اما حالا اين مهاجم مکزيکي در 11 بازي که ديويد مويس، سرمربي جديد يونايتدها هدايت اين تيم را به عهده داشته تنها در 2 بازي به ميدان رفته است.

به گزارش تسنيم، مهاجم 25 ساله منچستريونايتد که در خط حمله رقباي قدرتمندي همچون وين روني، روبين فن‌پرسي و دني ولبک دارد گفت: تمام تلاش خودم را مي‌کنم تا در بازي‌هاي بيشتري براي منچستريونايتد به ميدان بروم. هدفم اين است تا با تلاش لازم به ترکيب اول تيم راه بيابم. مي‌دانم که عملکردم در زمين است که اجازه گلزني در اين تيم يا در هر تيم ديگري را به من خواهد داد.

چيچاريتو افزود: من با قراردادي 4 ساله به اين باشگاه آمدم و همان طور که هميشه گفته‌ام واقعا عاشق بازي کردن براي اين تيم که يکي از بهترين تيم‌هاي حال حاضر جهان است، هستم براي همين تمام تلاشم را مي‌کنم تا مدت زمان بيشتري را براي شياطين سرخ به ميدان بروم.

مهاجم ملي‌پوش مکزيک تصريح کرد: فقط نياز دارم کمي فرصت بيشتري براي بازي به من داده شود تا بتوانم خودم را نشان دهم. همه بازيکنان منچستريونايتد مي‌خواهند سهمي در رساندن اين تيم به قهرماني داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها