کد خبر: ۱۷۲۴۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۱۷ مهر ۱۳۹۲
رییس قوه قضاییه گفت: ادعای حمله به کشور ما توسط رژیم صهیونیستی یک حماقت است و این رژیم جرات حمله به کشور شیران را ندارد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان استان آذربایجان غربی با اشاره به ارزش و جایگاه مقام شهید، گفت: تمام مسئولان کشور باید افتخار کنند که در خدمت خانواده‌های شهدا باشند، ولی متاسفانه برخی قدر خانواده‌های شهدا را نمی‌دانند و برای همین بود که متاسفانه در دوره‌ای عده‌ای خواستند رنگ و بوی شهادت را کم‌رنگ کنند در حالیکه کمرنگ شدن رنگ و بوی شهادت به معنای کمرنگ شدن مقام شامخ شهادت است.

وی با بیان اینکه ما کشوری شهیدپرور هستیم، گفت: مولای ما ابا عبدالله‌الحسین (ع) است و به همین دلیل روح شهادت در این کشور جاری است.

آملی‌لاریجانی گفت: کجا کشورهای استعمارگر جرات نزدیک شدن به این کشور را دارند؟ این حماقت رژیم صهیونیستی است که ادعای حمله به ایران را مطرح می‌کند. رژیم صهیونیستی خیلی کوچک‌تر از این حرف‌هاست که بتواند به کشور شیران حمله کند.

رییس قوه قضاییه افزود: سربلندی کشور ما مدیون جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران است و وظیفه ماست که نگذاریم این شعله الهی کم‌سو شود.

وی اظهارکرد: باید روح شهادت را در همه کسانی که در راه تعالی گام برمی‌دارند زنده نگه داریم.

آملی‌لاریجانی گفت: باید کاری کنید که قلوب شهدا از شما راضی باشد و بدانید که ارواح آنها بر شما محیط است. از آنها در طی مسیری که در پیش دارید کمک بخواهید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مقام شهادت از دیدگاه قرآن کریم، گفت: خدای تبارک و تعالی با تعبیری در مقابل جان‌هایی که در راه خدا مجاهدت می‌کنند ثمنی قرار داده است، گویی معامله‌ای واقع شده است. خداوند می‌فرماید در مقابل اموال و انفاس مومنین بهشت قرار داده شده است، یعنی این وعده دائمی الهی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها