کد خبر: ۱۷۲۴۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۱۷ مهر ۱۳۹۲
سرمربي وقت آلومينيوم هرمزگان پس از باخت با 3 گل گفت: «نمی‌دانم شاید چون ما با تیم علی دایی بازی می‌کردیم داور به این شکل قضاوت کرد.»

598؛ باشگاه راه‌آهن و شخص علی دایی متهم شده‌اند به اینکه قبل از بازی هفته بیست و دوم لیگ دوازدهم مقابل آلومینیوم هرمزگان، دو میلیون تومان به محسن قهرمانی رشوه داده‌اند!


بازی مورد نظر را راه‌آهن سه بر صفر به سود خودش به پایان برد، اما بد نیست سری به آن روز یعنی ۲۹ دی ۹۱ بزنیم و ببینیم علی دایی و اکبر میثاقیان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی راجع به مسابقه چه نظری داشتند؟


اول دیدگاه سرمربی وقت راه‌آهن را بخوانید که از کار قهرمانی رضایت داشت: «به نظرم غیر از یک صحنه که داور توپی را که به اوت تبدیل شده بود، خطا گرفت و به بازیکن ما کارت زرد نشان داد، در بقیه موارد قانونی عمل کرد.»


در آن سو اما اکبر میثاقیان نظر کاملا متفاوتی داشت. تیم او در حالی گل اول بازی را دریافت کرد که یکی از بازیکنانش (عسکری) به خاطر مصدومیت خارج از زمین به سر می‌برد و تلاش چند باره او برای بازگشت به میدان ناکام ماند، چرا که ناظر بازی اعتقاد داشت لب این بازیکن همچنان خونریزی دارد و او نمی‌تواند به مسابقه برگردد. همین مساله باعث شد اکبر اوتی بعد از دریافت گل اول به شدت به گروه داوری حمله کند.


میثاقیان در کنفرانس هم گفت: «نمی‌دانم شاید چون ما با تیم علی دایی بازی می‌کردیم داور به این شکل قضاوت کرد. لب بازیکنم کمی خونریزی داشت ولی داور می گفت باید چسب بزنید، مگر او تیر خورده بود که ۱۰ دقیقه ما را معطل کردید؟ داور خطای پشت محوطه را نمی‌گیرد بازیکن را اخراج نمی‌کند و این سختگیری را برای بازیکن ما به خرج می‌دهد.»
بانك ورزش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها