کد خبر: ۱۷۲۳۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۱۶ مهر ۱۳۹۲
مربي تيم ملي فوتبال ايران به شوخي گفت: شايد خبرنگاران و کي‌روش از ديدن هر روزه يکديگر خسته شوند.
،آنتونيو سيموئز در حاشيه تمرين تيم ملي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما امروز به زمين شماره يک ورزشگاه ازادي آمديم تا تمرين کنيم تا بازيکنان با اين شرايط بيشتر آشنا شوند. اميدوارم هر روز بتوانيم اينجا تمرين کنيم اما با توجه به اينکه اين زمين اصلي و مسابقه است و زمين بسيار خوبي است براي اينکه اين زمين خراب نشود مجبوريم در زمين‌هاي ديگر هم تمرين کنيم. شرايط زمين کمپ تيم ملي خوب نيست و در بهترين شرايط قرار ندارد بنابراين مجبوريم تلفيقي از زمين اصلي و زمين کمپ براي تمرين را مورد استفاده قرار دهيم.

به گزارش فارس،وي در مورد بازيکنان تيم ملي گفت: شرايط خوبي دارند و تمرينات خوبي را انجام مي‌دهيم. فرصت خوبي است تا بازيکنان قديمي و جديد در کنار يکديگر باشند به خصوص اينکه اردوهاي قبلي تيم ملي لغو شده است بايد از اين شرايط استفاده کنيم.

مربي تيم ملي در مورد اعتراض دو باشگاه فولاد و نفت به نداشتن بازيکن ملي‌پوش گفت: همه حق دارند که نظر بدهند اما ما نمي‌توانيم نظرات همه را جلب کنيم ما بايد طبق نظر خودمان کار کنيم.

سيموئز در مورد علت مصاحبه نکردن کارلوس کي‌روش گفت: کي‌روش نمي‌خواهد هر روز صحبت کند زيرا اين مسئله ممکن است باعث خستگي رسانه‌ها شود. برخي وقت‌ها خوب است که ساير مسئولان تيم ملي و افراد ديگر صحبت کنند و شرايط بهتري به وجود آيد. خواست کي‌روش اين است که همه در سطح حرفه‌اي باشند و همه اتفاقات به صورت حرفه‌اي رخ دهد. شايد برخي افراد نمي‌توانند اين مسئله کي‌روش را درک کنند. (مربي تيم ملي به شوخي گفت) شايد ديدن هر روزه شما خبرنگاران و کي‌روش باعث خستگي دو طرف شود.

وي افزود: البته رابطه کي‌روش و رسانه‌ها و برعکس بسيار خوب است و هدف تمامي مجموعه تيم ملي آن است که تيم ملي موفق شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها