کد خبر: ۱۷۲۳۱۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۱۶ مهر ۱۳۹۲
تمرين امروز تيم ملي فوتبال ايران در زمين اصلي ورزشگاه آزادي برگزار شد.
تمرين عصر امروز تيم ملي فوتبال ايران در حالي از ساعت 16 در ورزشگاه آزادي آغاز شد که مسعود شجاعي و دانيال داوري 2 بازيکن لژيونر به جمع ملي‌پوشان ملحق شدند.

به گزارش تسنيم،حسين ماهيني و احسان حاج‌صفي که روز گذشته فيزيوتراپي کرده بودند از امروز تمرين خود را همراه با ساير بازيکنان آغاز کردند اما خسرو حيدري و مهرداد پولادي همچنان در تمرينات غايب هستند.

* در تمرين امروز بعد از دويدن و گرم کردن، کي‌روش بازيکنان را در گوشه‌اي از زمين جمع کرد و در حالي که دروازه‌بان‌ها با دن گاسپار تمرين مي‌کردند بازيکنان استارت‌هاي سرعتي و دويدن‌هاي کوتاه اما سريع را تمرين کردند. سپس کي‌روش بازيکنان را به 3 تيم سبز، نارنجي و مشکي تقسيم کرد که ابتدا اين 3 تيم با يکديگر تمرين‌هاي تاکتيکي را مرور کردند.

در بخش نخست اين تمرين پاسکاري از مقابل دروازه به طرف دروازه حريف و گلزني تمرين شد. در اين بخش کي‌روش از بازيکنان مي‌خواست که در زمين پخش شده و با پاس‌هاي عرضي بازي را باز کنند. او به بازيکنان تذکر داد سرعت خود را افزايش دهند و سعي کنند از تمام نقاط زمين در جريان حمله استفاده کنند. در مرحله بعدي همين 3 تيم اين بار بازي از کناره‌ها را تمرين کردند. در اين تمرين بازي از کناره‌هاي زمين آغاز شده و بازيکنان با پاس‌هاي کوتاه و سريع به دروازه حريف حمله مي‌کردند.

*سجاد شهباززاده بازيکن سايپا که امروز به اردوي تيم ملي دعوت شد نخستين تمرين خود را انجام داد.

*در بخش سوم تمرين امروز کارلوس کي‌روش بازيکنان را به 2 تيم سبز و سفيد تقسيم کرد و در حالي که با مانع مناطقي را در زمين براي استقرار بازيکنان مشخص کرده بود فوتبال تمريني آغاز شد. کي‌روش براي اين بازي رحمان احمدي و دانيال داوري را در دروازه 2 تيم قرار داد و حامد لک جداگانه با دن‌گاسپار مربي دروازه‌بان‌هاي تيم ملي تمرين کرد.

*در طول تمرين علاوه بر کي‌روش، سيموئز، نمازي و آقاجانيان نيز به بازيکنان توصيه‌هاي تاکتيکي را انجام مي‌دادند.

*در ادامه بازي 2 تيم حامد لک جايگزين دانيال داوري شد و داوري با گاسپار تمرين کرد. بعد از دقايقي داوري جايگزين رحمان احمدي شد.

*در بخشي از تمرين کي‌روش با قطع کردن تمرين بازيکنان را فراخواند و بار ديگر به آنها تذکر داد که در زمين کنار يکديگر جمع نشوند و سعي کنند در زمين مسابقه پخش شده و از تمام نقاط عرضي زمين استفاده کنند.

*شوتزني در دستور کار ملي‌پوشان قرار گرفت.

*خسرو حيدري و پولادي که جداگانه با دکتر شهاب يکي از پزشکان تيم فيزيوتراپي کرده بودند در انتهاي تمرين وارد ورزشگاه شدند و از روي نيمکت تمرين‌هاي تيم ملي را تماشا کردند.

*تمرين امروز تيم ملي بعد از 90 دقيقه خاتمه يافت.

* تيم ملي فردا تمرين ندارد شاگردان کي‌روش فقط ريکاوري خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها