کد خبر: ۱۷۲۳۰۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۱۶ مهر ۱۳۹۲
روابط عمومي فدراسيون فوتبال در اطلاعيه‌اي اعلام کرد که تعليق شدن برخي از افراد در پرونده اخير، دليل بر محکوميت و محروميت آنان نيست.
به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، روابط عمومي فدراسيون فوتبال اطلاعيه اي در خصوص مسائل مطرح شده در چند روز اخير که بدون ارائه مدارک قانوني موجب هتک حرمت افراد و جامعه فوتبال کشور شده است صادر کرد.

اطلاعيه روابط عمومي فدراسيون فوتبال به شرح زير است:

نظر به اينکه فدراسيون فوتبال بعنوان متولي در مقابل تماميت و اعتبار فوتبال کشور داراي مسئوليت ذاتي است و از آنجايي که بيان مطالب خام و پردازش نشده به صرف شنيدني‌ها در برخي از رسانه‌هاي گروهي، علاوه بر تشويش اذهان عمومي، به ناحق موجب هتک حرمت افراد خواهد شد فلذا، شايسته است اهالي خانواده بزرگ فوتبال موارد متقن و قابل طرح خود را مکتوب و صرفا از طريق بخش تحقيق ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه اي دنبال نمايند و ازهرگونه اظهار نظر که باعث تشديد ظن و گمان نسبت به اهالي فوتبال مي گردد اکيدا خودداري نمايند.

ضمنا لازم به ذکر است، تعليق شدن برخي از مخاطبان در پرونده اخير، دليل بر محکوميت و محروميت آنان تلقي نمي‌گردد و بديهي است پس از تکميل پرونده به منظور صدور راي نهايي به ارکان قضايي فدراسيون منعکس خواهد گرديد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها