کد خبر: ۱۷۱۹۹۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
رئيس فدراسيون فوتبال ايران گفت: اگر محسن قهرماني تخلف کرده باشد مادام‌العمر کنار مي‌رود.
علي کفاشيان در مورد جذب اسپانسر 15 ميلياردي گفت: خوشبختانه بعد از مدتي که چند اسپانسر با مبالغي کم جلو آمدند شرکت خودروي ارس مبلغ خوبي را پيشنهاد داد و با آنها قرارداد بستيم. اميدوارم با حمايتي که از اين اسپانسر صورت مي‌گيرد فضايي بهتر در مسئله اسپانسر ايجاد شود.

به گزارش فارس،وي در مورد اينکه به نظر مي‌رسد پس از جذب اسپانسر رنگ و رويش بهتر شده و فشارش حالت طبيعي دارد، عنوان کرد: آنقدر رنگ و رويمان پريده بود که با اين مسئله تازه به حالت عادي برگشتيم و فشارمان حالت طبيعي دارد به هر حال خلأهايي وجود داشت که با جذب اين اسپانسر پر شد.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اينکه‌ آيا کارلوس کي‌روش را ممنوع‌المصاحبه کرده است، اظهار داشت: ما کي‌روش را ممنوع المصاحبه نکرده‌ايم و او در زمان مناسب هر وقت خودش لازم بداند صحبت مي‌کند.

وي در پاسخ به اين سؤال که داريوش مصطفوي اعلام کرده فدراسيون 270 کارمند دارد و اين خيلي زياد است، گفت: ما کارمندهايمان در بخش‌هاي مختلف مثل کميته‌ها سازمان ليگ و غيره عضويت دارند و اين رقمي که اعلام کرديد نيستند. ما تقريباً نصف اين رقم کارمند داريم.

کفاشيان در مورد اينکه مصطفوي گفته 80درصد اين کارمندان اضافه هستند، تصريح کرد: ما در بخشي از قسمت‌ها کمبود نيرو نيز داريم. در بخش سازمان ليگ برخي کميته‌ها کمپ و هتل و نيرو نيز کم داريم.

رئيس فدراسيون در مورد اينکه مصطفوي گفته فيفا 48 نفر کارمند دارد، اظهار داشت: فيفا بخش اجرايي نيست بلکه سياست‌گذاري مي‌کند اما در جلسات خود فيفا 600 عضو حضور پيدا مي‌کنند که از کميته‌ها و کشورهاي مختلف هستند آنها هرچند کارمند فيفا نيستند اما هزينه کليد و هتلشان را فيفا مي‌پردازد يا به طور مثال ناظرهايي را به کشورهاي مختلف اعزام مي‌کنند. کارمندان فدراسيون اکثراً افرادي هستند که قبل از من هم حضور داشتند. همين امروز مسئول تشريفات فدراسيون اعلام مي‌کرد من يک نفر هستم اما بليت اعزام 5 تا 6 هزار نفر را در سال بايد تهيه کنم و کارهاي سفر آنها را درست کنم.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اينکه گفته مي‌شود فدراسيون بدهي 28 ميلياردي دارد، عنوان کرد:‌فکر نمي‌کنم شايد 28 ميليارد ريال باشد اما 28ميليارد تومان نيست.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس، در مورد اينکه فدراسيون چه واکنشي در قبال تغيير نام خليج فارس به درياي عمان در سايت فدراسيون دارد عنوان کرد: در مواردي که برخي کشورها نام خليج فارس را در مسابقات خود تغيير مي‌دهند فيفا پاسخش اين است که اين موضوع ربطي به آنها ندارد و وظيفه‌اش اين نيست که اين موضوع را رسيدگي کند. اما ما به اين مسئله اعتراض کرديم و خواستار بررسي آن شديم که برخي از کشورها از نام تقلبي استفاده نکنند. در اين موضوع هم تغيير نام در سايت بوده است، اگر اين مسئله منعکس شود از آنها مي‌خواهيم که اين موضوع را درست کنند چرا که مرجعي بايد باشد و اجازه ندهد که يک نام درست تغيير پيدا کند. به طور مثال اين فردي که در کنار ما حضور دارد و اسم خاص خودش را دارد نمي‌توانيم روي او نام ديگري بگذاريم.

کفاشيان در مورد بحث تباني که اين روزها در فوتبال ايران داغ شده است، خاطرنشان کرد: اين موضوع داغ نشده بلکه آن را داغ کرده‌اند. ما سالي چندين هزار داوري داريم و اگر يک مورد اشتباهي صورت بگيرد نبايد اينقدر بزرگ شود. در همه جا شايد مشکلاتي وجود داشته باشد ما در هر مسابقه تيم‌هاي مختلفي را اعزام مي‌کنيم که همه آنها مثل داوران و ناظران جداي از هم اعزام مي‌شوند. از جاهاي ديگري نيز نظارت روي سلامت کارها وجود دارد.

وي در مورد اينکه براي حل اين مشکل چه راهکاري دارد يادآور شد: ما سال قبل اقدامات قويي در اين مورد انجام داديم و خيلي‌ها را از فوتبال کنار گذاشتيم و به برخي تذکرات جدي داديم که اگر باز هم به اين کارهاي خود ادامه دهند به طور کامل از جامعه فوتبال کنار خواهند رفت.

کفاشيان در مورد اينکه آيا ممکن است محسن قهرماني نيز دچار محروميت مادام‌العمر شود، اظهار داشت: قطعاً همينطور است اگر چيزي ثابت شود اجازه نخواهيم داد که کسي به کارش ادامه دهد. اکنون نيز که چنين مواردي به وجود آمده تا عکسش ثابت نشود اجازه ادامه کار داده نمي‌شود. اين موضوع در مورد خود من هم صادق است، هرکس اگر تخلفي کرده باشد بايد با آن برخورد کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها