کد خبر: ۱۷۱۹۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي فوتبال جوانان ايران گفت: سردار آزمون امشب راهي کرمان مي‌شود تا تيم ملي را در سه ديدار مرحله مقدماتي قهرماني جوانان آسيا همراهي کند.
رحيم ميرآخوري امروز ظهر و در نشست خبري سرمربيان تيم هاي شرکت کننده در مسابقات فوتبال قهرماني جوانان آسيا در هتل پارس کرمان اظهار داشت: از ميزباني خوب کرمان و هيئت فوتبال اين استان تشکر مي کنم در حالي که تيم ايران در ساعت 3 بامداد به اين شهر رسيد اما استقبال خوبي از ما انجام شد و در اين چند روز نيز همکاري بسيار خوبي با ما انجام شده است.

به گزارش فارس،وي افزود: 6 روز قبل از برگزاري مسابقات به کرمان آمديم تا با وضعيت آب و هوايي و زمين برگزاري مسابقه بيشتر آشنا شويم، خوشبختانه تيم در وضعيت مطلوبي قرار دارد و اميدوارم بتوانيم با موفقيت در اين مسابقات مجوز صعود به دور بعد مسابقات را به دست آوريم.

ميرآخوري سپس در پاسخ به سوالي پيرامون حضور و يا عدم حضور سردار آزمون لژيونر ايراني شاغل در ليگ روسيه در اين مسابقات گفت: سردار آزمون امشب راهي کرمان خواهد شد و به طور حتم در 3 ديدار اين مرحله تيم ملي را همراهي مي کند.

وي در پاسخ به سوالي پيرامون عدم حضور بازيکنان کرماني در تيم ملي جوانان اظهار داشت: علي خليلي و حسين نژاد دو بازيکن کرماني در دو مرحله از اردوي استعداد يابي تيم ملي حضور داشتند اين تيم در مجموع 11 مرحله اردوي استعداد يابي و 9 اردوي تدارکاتي برگزار کرد و در نهايت بازيکناني که از نظر فني در جايگاه بالاتري قرار داشتند به تيم ملي راه يافتند.

ميرآخوري گفت: اين دو بازيکن از حيث اخلاقي و فني وضعيت خوبي داشتند و قطعا در شناسنامه تيم ملي جوانان اين دو بازيکن عضويت دارند اميدوارم در مراحل بعدي اردوي تيم ملي بتوانيم از اين بازيکنان استفاده کنيم.

وي در ادامه شانس صعود همه تيم ها از اين گروه از مسابقات را برابر دانست و در خصوص ديدار نخست تيم ملي در برابر تاجيکستان اظهار داشت: اين تيم فوتبال سرعتي و قدرتي خوبي بازي مي کند بازيکنان اين تيم قدرت بدني بالايي دارند و قطعا حريف دست و پا بسته اي براي ما نيستند.

ميرآخوري افزود: فدارسيون فوتبال طي چند ماه اخير همکاري و حمايت بسيار خوبي از اين تيم داشته است. ما تقريبا هر ماه يک اردوي خارج از کشور برگزار کرده ايم. در اين بين در تورنمنت هاي چين، بلاروس شرکت کرده ايم و در کويت برابر تيم ملي جوانان اين کشور بازي کرده ايم.

وي در خصوص وضعيت چمن ورزشگاه شهيد باهنر کرمان گفت: چمن اکنون در شرايط مناسبتري نسبت به گذشته قرار دارد، اما شنيده ام امروز قرار است هر سه تيم بر روي اين چمن تمرين کنند با اين وضعيت چيزي از چمن باقي نخواهد ماند. بايد برنامه ريزي به گونه ديگري بود تا تيم ها دو روز قبل از شروع مسابقات بر روي اين چمن تمرين کنند.

ميرآخوري در خصوص اضافه شدن محمد رضا عسکري مربي کرماني به کادر فني تيم ملي جوانان اظهار داشت: من اين مسئله را نشنيده ام.

وي در پايان عنوان کرد: پرورش يافته مکتب بانک ملي هستم. دراين باشگاه رعايت اصول اخلاقي و انضباطي در اولويت بود و قطعا بازيکنان تيم ملي جوانان نيز به اين مسئله اشراف کامل دارند که رعايت مسائل اخلاقي و انضباطي در اولويت برنامه هاي من است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها