کد خبر: ۱۷۱۹۶۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
اظهارات روز گذشته مدافع ملي‌پوش استقلال به سوژه تمرين امروز آبي‌پوشان تبديل شده بود.
تمرين تيم فوتبال استقلال از ساعت 16 در کمپ اختصاصي اين باشگاه برگزار شد.

به نقل از تسنيم، همانند روز گذشته تمرين استقلال با تعداد غايبان زيادي برگزار شد. در اين تمرين پژمان منتظري، اميرحسين صادقي، هاشم بيک‌زاده، خسرو حيدري، جواد نکونام و آندرانيک تيموريان 6 ملي پوش اين تيم به همراه فرهاد مجيدي، مهدي رحمتي، سياوش اکبرپور و جي‌لوئيد ساموئل غايب بودند.

* قلعه‌نويي نيز مانند روز گذشته در تمرين آبي‌پوشان شرکت نداشت. سيدحسين حسيني دروازه‌بان دوم استقلال و فردين عابديني در اردوي تيم زير 22 سال حضور داشتند.

* گوران لاوره که در تمرين روز گذشته غايب بود به تمرينات بازگشت. همچنين پژمان نوري و مهدي نظري در تمرين حضور يافتند.

* پيش از آغاز تمرين گوران لاوره از يکي از خبرنگاران خواست با ميرشاد ماجدي سرپرست استقلال تماس بگيرد تا درباره وضعيت اقامت خود در ايران با او صحبت کند.

* اظهارات روز گذشته اميرحسين صادقي مدافع ملي‌پوش استقلال مبني بر اينکه کساني که از تيم ملي دور ماندند مي‌گويند تيم ملي شانسي به جام جهاني صعود کرده است به سوژه تمرين آبي‌پوشان تبديل شده بود.

* قسمتي از سکوهاي کمپ عايق‌بندي شده و قرار است صندلي‌هاي آبي‌رنگ در کمپ نصب شود. ظاهرا يکي از هواداران استقلال هزينه عايق بندي و نصب صندلي‌ها را تقبل کرده است.

* محمد قاضي به دليل مصدوميت همچنان مشغول فيزيوتراپي است و نمي‌تواند در تمرينات شرکت کند.

* داود حقي بازيکن فصل گذشته تيم فوتبال پيکان که در اين فصل در تيمي حضور ندارد در تمرين استقلال شرکت کرد و با آبي‌پوشان تمرين کرد.

* حنيف عمران‌زاده، عليرضا نيکبخت واحدي و جمشيديان زير نظر امير حاج‌قاسم تمرينات اختصاصي را انجام دادند و در کارهاي گروهي شرکت نکردند.

* حدود 20 هوادار نظاره‌گر تمرين آبي‌پوشان بودند.

*سيروس دين‌محمدي هم در تمرين امروز حضور داشت.

* تمرينات استقلال با دويدن دور زمين و بازي آقاوسط آغاز شد و سپس بازيکنان در يک نيمه در دو گروه زرد و آبي فوتبال بازي کردند. در اين بخش از تمرين تنها پژمان نوري، آرش برهاني و گوران لاوره از تيم بزرگسالان شرکت داشتند و به دليل تعداد کم بازيکنان ستار همداني در بازي فوتبال شرکت کرد.

* گفته مي‌شود سياوش اکبرپور و ميرشاد ماجدي با يکديگر جلسه داشتند.

تمرينات استقلال از فردا نيز ساعت 16 پيگيري مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها