کد خبر: ۱۷۱۸۹۰
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: کاش کادرفنی تیم ملی به جای بررسی عمیق لیگ‌های خارجی و بازیکنان ایرانی‌الاصل به همین لیگ برتر توجه عمیق داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، حمید زینی‌زاده درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار کرد: خوشبختانه تراکتورسازی پس از کش‌وقوس‌های فراوان به انسجام لازم رسیده و ترکیب اصلی بازیکنان تا حدودی مشخص شده است. اگر تغییرات اساسی در ترکیب شکل نگیرد، مطمئنا نتایج ایده‌آلی را کسب خواهیم کرد و با توجه به بازی حساسی که مقابل تیم فولاد خوزستان داریم، می‌توانیم با کسب نتیجه در این بازی خود را به صدر جدول نیز برسانیم.

او درباره برنامه‌های این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید گفت: مجید جلالی پس از سه بازی باقیمانده از نیم‌فصل فهرست بازیکنان مورد نیاز خود و همچنین بازیکنان مازادش را به ما اعلام می‌کند و ما هم بر اساس نظر سرمربی، هر بازیکنی را که نیاز باشد، جذب خواهیم کرد تا با درخشش در نیم‌فصل دوم بتوانیم نتایج مورد دلخواه را کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اعتراض برخی از بازیکنان به نیمکت‌نشینی گفت: همه می‌دانیم که فقط یازده بازیکن در زمین مسابقه می‌توانند حضور داشته باشند و سرمربی مطمئناً برای نتیجه‌گیری بهترین بازیکنان را در زمین به کار می‌گیرد. باید بازیکنانی که نیمکت‌نشین شده‌اند خود را نشان دهند تا بتوانند به ترکیب اصلی برسند و مطمئنا نیمکت‌نشینی بازیکنان دلایل فنی دارد.

او درباره این که تراکتورسازی تنها دو نماینده در فهرست تیم ملی دارد، اظهار کرد: پتانسیل بالایی در تیم خود داریم و بر این اساس امیدوار بودیم حداقل چهار، پنج سهمیه در تیم ملی داشته باشیم. بازیکنانی مثل نصرتی، اسدی، ایرانپوریان و حتی فخرالدینی در خط دفاع و بازیکنانی چون کیانی و کریمی که عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند، می‌توانستند در لیست آقای کروش باشند که متاسفانه چنین نشده است. نظر کادرفنی تیم ملی محترم است ولی این بازیکنان می‌توانستند به تیم ملی کمک کنند. کاش کادرفنی تیم ملی به جای بررسی عمیق لیگ‌های خارجی و بازیکنان ایرانی‌تبار به همین لیگ داخلی کشور توجه عمیق داشت. مطمئناً بازیکنان شایسته زیادی وجود داشتند که می‌توانستند در لیست تیم ملی باشند.

زینی‌زاده درباره شایعه اخراج کاظمیان از تراکتورسازی گفت: آقای جلالی درباره مصاحبه کاظمیان با من صحبت کرده است ولی نتیجه را به بازگشت تیم از مرخصی موکول کرده‌ایم و پس از شروع تمرینات در این مورد تصمیم‌گیری خواهیم کرد و ماندن یا رفتن بازیکنان صرفاً در نیم‌فصل انجام خواهد شد.

وی درباره عملکرد داوران لیگ برتری خاطرنشان کرد: اشتباه‌های داوری جزئی از بازی است و ما به این حرف اعتقاد داریم، چرا که خطای دید، فشار سکوها، رسانه و غیره می‌تواند در عملکرد داور تاثیر منفی داشته باشد ولی وقتی اشتباه‌های فاحش در بازی انجام و نتیجه بازی دستخوش تغییر می‌شود، این امر پسندیده نیست و ما هیچ‌وقت دراین‌باره کوتاه نمی‌آییم. باید کمیته داوران دراین‌باره هوشیار باشد و داوری‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های جدید ارزیابی شوند و اقدامات بازدارنده انجام گیرد تا شاهد اشتباه‌های فاحش در مسابقات نباشیم. باید با داورانی که به عمد اشتباه می‌کنند با جدیت برخورد شود تا رقابتی سالم را در لیگ برتر شاهد باشیم.

وی افزود: محسن قهرمانی در بازی اول ما مقابل تیم پرسپولیس اشتباهات فاحش و تاثیرگذاری داشت. پنالتی و اخراج اسدی، خطای مشهود دهنوی روی کریمی که همان نوع خطا در بازی سپاهان و پرسپولیس به این شکل صدا کرد، باعث شد این داور، چهار بازی از قضاوت‌ها محروم شود. دو فصل گذشته در بازی تراکتورسازی و استقلال آقای ترکی اشتباه فاحش داشت و توپی را که به سینه حاج‌صفی برخورد کرده بود، هند و پنالتی اعلام کرد. پیرو آن، باشگاه اعتراضش را به کمیته داوران اعلام کرد ولی این کمیته کار چندانی نکرد و در جواب بخشش کارت قرمز حاج‌صفی آن را مغایر با قانون اعلام کرد ولی دیدیم پس از بازی پرسپولیس و سپاهان کارت قرمز بازیکن پرسپولیس بخشوده شد. همیشه از مجاری قانونی خواسته‌های خود را پیگیر هستیم و اهل گردوخاک رسانه‌ای نیستیم. اخیرا دوباره با سازمان لیگ مکاتبه داشتیم که شرایط را به نحوی مدیریت کنند که تیم‌ها از اشتباه‌های داوری ضربه نبینند و حقی ناحق نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها