کد خبر: ۱۷۱۸۳۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
متاسفانه در سال منتهي به جام جهاني فوتبال درحالي كه مردان تصميم گيرنده در تيم ملي بايد دقت بيشتري به خرج دهند، از ظواهر پيدا است كه هيچ حساسيت و دقتي در راستاي دعوت از بازيكنان انجام نمي‌شود و بي‌اطلاعي از وضعيت بازيكنان تا جايي پيش مي‌رود كه يك بازيكن منع شده از بازي به تمرينات تيم ملي فراخوانده مي‌شود.
رجانیوز: بعد از اينكه ليست تيم ملي اعلام شد خيلي‌ها به دعوت از مهرداد پولادي اعتراض كردند و معتقد بودند كه سرمربي تيم ملي نبايد بازيكني كه قادر به انجام تمرينات گروهي نيست را به تيم ملي فرا مي‌خواند اما اين پايان تصميم‌هاي عجيب و ظاهرا خلق‌الساعه سرمربي تيم ملي نيست و تازه كاشف به عمل آمد كه كی‌روش يك بازيكن مصدوم ديگر كه از بازي كردن منع شده را هم به تيم ملي فراخوانده است. اين بازيكن كسي نيست جز خسروحيدري، مرد شماره 2 آبي پوشان! 

تحقيقات نشان مي‌دهد پزشكان باشگاه استقلال بعد از بازي با اف سي سئول به حيدري تاكيد كردند كه تا 2 هفته آينده بايد احتياط كند و فقط تمرينات سبك را انجام دهد تا پاي آسيب ديده‌اش بهبود يابد اما فرداي آن روز ليست تيم ملي اعلام شد و در كمال تعجب نام اين بازيكن هم ميان مدعوين بود. 

حالا پزشكان باشگاه استقلال به شدت نگران وضعيت خسروحيدري هستند. آنها مي‌ترسند حيدري به خواست كادر فني تيم ملي مقابل تايلند هم بازي كند و در نتيجه مصدوميتش بد‌تر هم بشود. با توجه به اينكه پزشكان استقلال بازي كردن را براي حيدري منع كرده‌اند بايد منتظر خروج اين بازيكن از اردوي تيم ملي بود. البته اگر كی‌روش و همكارانش رخصت بدهند! 
 
اين دعوت اما از همه بيانگر بي‌اطلاعي سرمربي تيم ملي از وضعيت بازيكنان است. اين طور كه پيدا است كی‌روش قبل از اعلام نهايي ليست تيم ملي هيچ تحقيقي درباره سلامت بازيكناني كه در ليستش قرار دارند، انجام نمي‌دهد و بي‌آنكه از وضعيت آنها مطلع باشد، اقدام به انتخاب بازيكنان مي‌كند. 
 
شايد اگر كی‌روش بعد از بازي استقلال مقابل اف سي سئول از وضعيت بازيكنان اين تيم اطلاع مي‌يافت هيچ گاه اين بازيكن مصدوم را كه از سوي كادر پزشكي باشگاه استقلال به شدت از بازي كردن منع شده را به تيم ملي فرا نمي‌خواند اما بي‌توجهي كروش به وضعيت بازيكنان موجب شد بعد از مهرداد پولادي نام بازيكني را در ليست نهايي ببينيم كه اگر مقابل تايلند به ميدان برود آنگاه ممكن است در ماه‌هاي منتهي به جام جهاني فوتبال هفته‌ها نتواند فوتبال بازي كند.
 
تعجب و شگفتي از تصميم كی‌روش وقتي بيشتر مي‌شود كه مي‌بينيم حيدري تنها 45 دقيقه مقابل اف سي سئول بازي كرد و به خاطر حاد شدن وضعيت پايش نتوانست نيمه دوم براي استقلال بازي كند. اگر كی‌روش لااقل به خودش زحمت مي‌داد و آن بازي را مي‌ديد مي‌توانست وضعيت حيدري را از پزشكان استقلال جويا بشود اما ظاهرا كروش آن بازي را نديده و دستيارانش هم هيچ اطلاعاتي درباره اتفاقات آن بازي به كی‌روش نداده‌اند.
 
متاسفانه در سال منتهي به جام جهاني فوتبال درحالي كه مردان تصميم گيرنده در تيم ملي بايد دقت بيشتري به خرج دهند، از ظواهر پيدا است كه هيچ حساسيت و دقتي در راستاي دعوت از بازيكنان انجام نمي‌شود و بي‌اطلاعي از وضعيت بازيكنان تا جايي پيش مي‌رود كه يك بازيكن منع شده از بازي به تمرينات تيم ملي فراخوانده مي‌شود.
 
البته اين اشكال به نحوه تعامل مربيان تيم ملي با باشگاه‌ها هم مربوط مي‌شود. وقتي همواره سياست دورباش از سوي كی‌روش اعمال مي‌شود نبايد هم توقعي بابت ايجاد تعامل و هماهنگي ميان مربيان تيم ملي و باشگاه‌ها داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها