کد خبر: ۱۷۱۶۹۶
زمان انتشار: ۲۱:۵۳     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
کمیته ملی المپیک کشورمان قهرمانی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته ملی المپیک کشورمان موفقیت تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و راهیابی به مسابقات بین قاره‌ای را تبریک گفت.

در این پیام تبریک آمده است: "والیبال از جمله رشته هایی است که طی سالیان گذشته بارها پرچم کشورمان را در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآورده و پتانسیل موجود در ورزشکاران تمام رده‌های سنی این رشته را به دنیا نشان داده است. موفقیت‌های مکرر تیم‌های ملی در رشته‌های گروهی همچون والیبال، بسکتبال و فوتبال نوید این را می‌دهد که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد موفقیت‌های بزرگ‌تر این رشته‌های تیمی در کنار رشته‌هایی انفرادی همچون کشتی، وزنه‌برداری و رزمی خواهیم بود.

والیبال با کسب این موفقیت ارزشمند در مسابقات کاپ آسیا، امید مسئولین و مردم را به موفقیت در بازی‌های آسیایی اینچئون و حتی حضوری شایسته در المپیک 2016 را دو چندان کرد. بی‌شک حمایت کمیته ملی المپیک در  کنار توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان می‌تواند زمینه این راه سخت، اما شدنی را فراهم سازد.

مجددا قهرمانی غیرتمندان والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را به مسئولین محترم و مردم همیشه در صحنه کشورمان و همچنین وزارت ورزش و جوانان، مجموعه عوامل فدراسیون، کادر فنی، ملی‌پوشان و جامعه غیرتمند ورزشی تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران"

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها