کد خبر: ۱۷۱۶۶۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۳     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
خداداد عزيزي اظهار داشت: تيم ملي قوي و خوب از دل يک ليگ پويا بيرون مي‌ايد به هر حال همه مربيان مي‌گويند انتخاب بازيکن سليقه‌اي است و کي‌روش هم قطعا اين را مي‌گويد.
پس از انتشار ليست عجيب و غريب کي‌روش که بازتاب زيادي در بين اهالي فوتبال داشت و خيلي‌ها به بعضي از نفرات اعلام شده خرده گرفتند حالا نوبت خداداد عزيزي اسطوره فوتبال کشورمان است. در همين رابطه عزيزي به خبرنگار سايت گل گفت:« شايد ما فوتبال را نمي‌فهميم و يا اين ليگي که برگزار مي‌شود ليگ ايران نيست مگر مي‌شود تيمي مثل فولاد با آن کيفيت نمايش بالايش و ارائه فوتبالي زيبا و داشتن بازيکن تاثيرگذاري که در اين تيم وجود دارد نماينده‌اي در تيم ملي نداشته باشد.»

خداداد در ادامه گفت:« ليست تيم ملي را که نگاه مي‌کنيم به اسم‌هايي برمي‌خوريم که در اين مدت ليگ يا مصدوم بوده‌اند و يا در تيم‌هاي خودشان بازي نکرده‌اند و محروم بوده‌اند. چطور ممکن است اين بازيکنان آن هم براي يک بازي دوستانه به تيم ملي دعوت شوند، کي‌روش نشان داد که علاقه‌اي به ليگ ندارد.»

عزيزي در پايان گفت:«اين ليست توهين بزرگي به ليگ بود و شايد کي‌روش اصلا دوست نداشته است ليگ را ببيند چرا که او در ابتدا هم مي‌گفت ليگ را تعطيل کنيد اما مگر مي‌شود ليگ نباشد. تيم ملي قوي و خوب از دل يک ليگ پويا بيرون مي‌ايد به هر حال همه مربيان مي‌گويند انتخاب بازيکن سليقه‌اي است و کي‌روش هم قطعا اين را مي‌گويد و من تنها مي‌توانم به عنوان يک فوتباليست و يک ايراني براي تيم ملي وطنم آرزوي موفقيت کنم و به کساني هم که حقشان بوده در اين ليست باشند و نيستند مي‌گويم که صبر کنند و تلاش خودشان کم نکنند و به خدا توکل کنند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها