کد خبر: ۱۷۱۶۱
زمان انتشار: ۰۰:۵۸     ۱۸ مرداد ۱۳۹۰
یک پایگاه خبری عربی با اشاره به موضعگیریهای رژیمهای وابسته عرب علیه سوریه دلیل آن را طرحهای پشت پرده سازمانهای اطلاعاتی آمریکا و دیگر کشورهای غربی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه نهرین نت در مطلبی درباره سوریه آورده است : افسران دستگاههای اطلاعاتی آمریکا تحت نظارت جفری فلتمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا با مقامات قطری و سعودی، نشستهایی در دوحه، قاهره و لندن برگزار کرده اند.

این پایگاه افزود: در این نشستها توافق شده است که فضای سیاسی کشورهای عربی را آماده حمله رسانه ای و سیاسی علیه حکومت بشار اسد کنند و با انتشار گزارشهایی از دیدگاههای مخالفان سوری، آن را خوراک خبری رسانه های آمریکایی،انگلیسی، فرانسوی و آلمانی درباره تحولات سوریه قرار دهند.

پایگاه مذکور می افزاید: هدف از طرح  آمریکا که افسران اطلاعاتی آمریکایی و غربی مجری آن هستند، سقوط نظام سوریه است.

این طرح چند مرحله ای است که یکی از آنها حمله رسانه ای علیه سوریه و مرحله بعدی برگزاری نشستهای منطقه ای علیه این کشور و مرحله آخر دخالت سازمان ملل متحد است.

این پایگاه نوشت : آمریکا و انگلیس از اینکه نظام سوریه توانسته است نا آرامی ها را کنترل کند سخت نگران هستند، زیرا آنها امیدوار بودند که مخالفان بتوانند همانند لیبی کنترل حداقل یک شهر را در دست بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها