کد خبر: ۱۷۱۵۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
بازیکنان استقلال پس از شکست در دیدار آسیایی سعی کردند به حنيف دلداری بدهند!

598؛ بعد از بازي با اف سي سئول اصلا در رختکن استقلال جو مساعد نبود. بازيکنان اين تيم در سکوت محض مشغول پوشيدن لباس هايشان بودند و برخي ديگر به قدري ناراحت بودند که بر روي زمين نشسته و در لاک خودشان فرو رفتند تا اين قضيه باعث لبخند تلخ امير قلعه‌نویي شود.

 

سرمربي استقلال در حالي که حوصله صحبت نداشت با ديدن شاگردانش گفت: «فيلم بازي نکنيد.»

 

قلعه‌نویي بعد از گفتن اين جملات به عمران‌زاده نگاه کرد تا نشان دهد از دست اين بازيکن به شدت ناراحت است. حنيف هم که به علت خطاي پنالتي نمي‌توانست حتي کلامي حرف بزند، بغض کرده و منتظر شنيدن صحبت هاي قلعه‌نویي بود که سرمربي تصميم گرفت فعلا چيزي به اين بازيکن نگويد.

 

دوستان عمران‌زاده که براي اولين بار بود اينقدر او را ناراحت و دلخور مي‌ديدند به سمتش رفتند و به دوست صميمي خود دلداري دادند. جالب اينکه بازيکنان به قدري آرام حرف مي‌زدند تا حرف‌هايشان به گوش قلعه‌نویي و دوستان اين مربي نرسد.

 

آنها خطاب به عمران‌زاده گفتند اين قدر خودت را ناراحت نکن. يعني فکر مي‌کني اگر پنالتي نمي‌دادي استقلال مي‌برد و صعود مي‌کرد؟ فداي سرت ما هر کاري هم مي‌کرديم نمي‌توانستيم به مرحله بعد صعود کنيم براي همين ناراحتي تو بي‌خود است. با صحبت‌هاي دوستان، بغض اين بازيکن ترکيد وگريه کرد تا بازيکنان او را در آغوش بگيرند.

 

در هر صورت استقلال هر طور بود از رقابت‌هاي آسيايي خيلي زود حذف شد حال آنها بايد به فکر ادامه کار در ليگ برتر باشند.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها