کد خبر: ۱۷۱۳۵۲
زمان انتشار: ۲۳:۳۴     ۱۳ مهر ۱۳۹۲
یگان‌های ارتش سوریه در عملیات گسترده نظامی که در حمص به اجرا گذاشتند، موفق شدند، بخشی از منطقه «سمعلیل» را به تصرف خود درآورده و آن را از وجود عناصر مسلح پاکسازی کنند.
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، یگان‌های ارتش سوریه با عناصر مسلح در منطقه قدیمی شهر حمص به خصوص در مناطق «القصور»،  و «قرابیص»، «ورشه» و «السوق» درگیر شدند.

در این عملیات ارتش سوریه موفق شد، بخش‌هایی از نقاطی را به تصرف درآورد که در کنترل عناصر مسلح بود.

همچنین در جریان درگیری‌های دیگری که در مناطق «الدار الکبیره»، «تلبیسه»، «الزعفرانه» و «الغنطو» از توابع ریف حمص و همزمان با درگیری‌های منطقه «کفرنان» در غرب حمص روی داد، ده‌ها فرد مسلح کشته و شمار زیادی نیز زخمی شدند.

عناصر مسلح وابسته به «ارتش آزاد سوریه» در صدد بودند، با استفاده از درگیر بودن ارتش سوریه در چندین منطقه ریف حمص با حمله به کفرنان آن را تصرف کنند که با شکست مواجه شدند.

هدف عناصر مسلح وابسته به «ارتش آزاد سوریه» جهت تصرف کفرنان باز کردن راه‌های کمک رسانی و امداد گروه‌های مسلح بین «الحوله» و «الرستن» و «التلبیسه» بود.

عملیات گسترده ارتش سوریه در منطقه «سمعلیل» از توابع حمص نیز سیطره ارتش سوریه بر بخش‌هایی از این منطقه و بیرون راندن عناصر مسلح از آن را درپی داشت.

این درحالی است که یگان توپخانه ارتش سوریه چندین مرکز تجمع عناصر مسلح در روستاهای «جب الجراح» و «سلام غربی و شرقی» در حمص را هدف قرار داده و منهدم کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها