کد خبر: ۱۷۱۱۴۶
زمان انتشار: ۰۱:۰۷     ۱۳ مهر ۱۳۹۲
مایلی کهن در دقیقه 90 پانزدهمین مصاف برابر پرسپولیس از رسیدن به دومین پیروزی باز ماند.
سایت گل-محمد مایلی‌کهن، سرمربی اسبق تیم ملی ایران که سال‌ها در تیم فوتبال پرسپولیس توپ زد و در بین سال‌های 55 تا 68 طی 14 سال، 225 بار پیراهن این تیم را در سطح اول فوتبال ایران بر تن زده است، تا یکی از اسطوره‌های این تیم محسوب شود، در لیگ سیزدهم در شرایطی‌که در پیش‌فصل آن یکی از گزینه‌های هدایت پرسپولیس بود، در ورزشگاه یادگارامام قم برای پانزدهمین بار برابر تیم محبوب خود که همواره سودای هدایتش را داشته است، قرار گرفت، اما این‌بار در قامت سرمربی تیم صبای قم.

به گزارش سایت گل، مایلی‌که در 14 دیدار گذشته‌ی خود برابر پرسپولیس که همراه با تیم‌های شهرداری تبریز، سایپای کرج، فولاد خوزستان و گهر زاگرس بوده است، تنها یک‌بار موفق به شکست پرسپولیس شده است و 7 تساوی و 6 شکست را در کارنامه ثبت کرده است. نکته‌ی جالب آن است که تنها پیروزی مایلی برابر سرخ‌پوشان پایتخت در هفته‌ی سی‌ام لیگ نهم با تیم سایپای کرج بدست آمده است، تیمی که 4 شکست مایلی برابر پرسپولیس را هم متحمل شده است. شهرداری تبریز و گهر زاگرس دو تیم مغلوب دیگر مایلی‌کهن برابر ارتش سرخ بوده‌اند.
با این‌حال مایلی‌کهن همواره برابر پرسپولیس با انگیزه بازی کرده است و با وجود اختلاف پتانسیل شدید که بین تیم او و تیم محبوب او بوده است، شاگردان او هیچ‌گاه از پیش شکست خورده نبوده‌اند. بازی امروز شاگردان او بی‌شک شما را به یاد بازی گهر زاگرس برابر پرسپولیس در هفته‌ی بیستم لیگ دوازدهم انداخت، جائی‌که تیم مدعی سقوط گهر حتی در مقطعی از بازی مدعی کسب سه امتیاز هم بود. امروز نیز صبای قم تیم ستودنی و بسیار قابل انعطافی بود که حتی پس از به ثمر رساندن گل نیز حمله کرد و در شمار موقعیت‌های خطرناک از حریف نام‌دار خود پیش هم بود و شاید بدشانس بودنش از جانب بدشانسی مربی بود که باید در حسرت دومین پیروزی برابر تیم محبوب خود می‌نشست، هرچند این تساوی چیزی کم‌تر از یک پیروزی برای مایلی‌کهن و شاگردان جوان او نبود، تساوی که دائی از رسیدن به آن در دقیقه‌ی 90 آن‌گونه شادی می‌کند !
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها