کد خبر: ۱۷۰۷۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
سرمربی راه آهن سورینت می‌گوید حضور تماشاگران تبریزی در بازی تیمش برابر تراکتورسازی می‌تواند باعث نشاط این دیدار شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر، درباره این دیدار گفت: شرایطی که برای تیم ما ایجاد شد، علی رغم اینکه از لحاظ فنی وضعیت خوبی داشتیم اما از لحاظ نتیجه خوب نبودیم. اما در هفته گذشته خوب بودیم و پیروز هم شدیم. الان باید برابر تراکتورسازی بازی کنیم که از مجموعه خوبی تشکیل شده و سرمربی و بازیکنان و تماشاگران خوبی دارد. آنچه می‌تواند در این دیدار نشاط ایجاد کند حضور هواداران تبریزی است که به ما هم انگیزه می دهد. امیدوارم بازی قابل قبولی ارائه دهیم. خوشبختانه جز میلاد نوری که مصدوم است، سایر بازیکنانمان وضعیت خوبی دارند و سعی می کنیم تا بازی خوبی را ارائه دهیم. ما توان پیروزی برابر تراکتور را داریم و می‌دانیم آنها تیم منسجمی هستند.

او در پاسخ به سوالی درباره غیبت سامان آقازمانی در بازی قبلی تیمش، بیان کرد: ما 26 بازیکن داریم و همه خوب کار می کنند. انتخاب اینکه چه کسی بازی کند و نکند به عهده ماست و این تشخیص ما بوده است.

سرمربی راه آهن سورینت در پاسخ به سوالی درباره کم گل زدن مهاجمان تیمش اظهار کرد: این سوال را همه یک جور جواب می دهند اما من می گویم که گلزنی یک بحث ذاتی است و اگر همه گلزنان ایران را ببینید منوجه می‌شوید که معمولا آنها در یک حد مشخص گل می‌زنند. از شروع فصل به این دید کار کردیم که گلزنان را جذب کنیم اما کسانی مثل دقیقی و قاضی و سیدصالحی به تیم های دیگر رفتند و ما کسان دیگری را آوردیم. بازیکنان ما تلاش می کنند اما موجودی ما همین است و ما تنها می توانیم تمرین کنیم و آنها را آب دیده کنیم تا گل بزنند. باید ببینیم می توان در نیم فصل کسی را به تیم اضافه کرد یا خیر. واقعیت این است که گلزنی یک کار ذاتی است مثل بازیسازی و مدیریت که بنظرم ذاتی است.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه گفته می‌شود، رئیسی‌کیا گفته یک دستیار خارجی احتمالا به این تیم اضافه می‌شود، گفت: سوالات مختلفی از آدم‌ها می شود. شکل سوال کردن‌ها ممکن است به این شکل باشد که آیا سرمربی را عوض می‌کنید یا خی؟ یا می‌پرسید آیا کسی را به کادر اضافه می‌کنید که او جواب می‌دهد. این سوالات هستند که به این سمت و سوها ماجرا را می‌کشاند. مسلما بررسی می‌کنیم و ببینیم اگر جایی مشکل است، حتما تقویت می‌کنیم و هدف ما هم همین است. معمولا جوابی را ما می‌دهیم که شما می‌پرسید. برخی سوالات سمت و سو می‌دهد. در نهایت مجموعه راه آهن تلاش می‌کند تیم موفق باشد. همیشه اعتقاد داشتم باید کنار تیم یک روانشناس باشد که الان این اتفاق افتاده است. اگر به این نتیجه برسیم که یک مربی باید به تیم اضافه شود، این کار را می‌کنیم. اگر فکر کنم نیاز به یک مربی برای مهاجمان است، قطعا یک مربی که تخصص در کار حمله دارد را به تیم اضافه می کنیم.

ابراهیم زاده در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار است تیمش را مثل سالهای گذشته به بالای جدول برساند، تصریح کرد: فاصله امتیازات را اگر با بالایی‌ها مقایسه کنیم می‌بینیم که پایین جدولی‌ها سریع می‌توانند خود را به بالای جدولی‌ها اضافه کنند و ما به این امر امیدواریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها