کد خبر: ۱۷۰۷۰۶
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم نفت تهران گفت:گراني بليط يکي از عواملي است که تماشاگران،تماشاگر گريزي مي کنند.
يحيي گل محمدي در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل فولاد عنوان کرد:ما هفته قبل علي رغم بازي خوبي که مقابل تراکتورسازي انجام داديم نتيجه را واگذار کرديم و آماده ايم تا در برابر فولاد آن را جبران کنيم.فولاد تيم خوب و بزرگي است و فوتبال را خوب بازي مي کند و مربي با شخصيتي دارد.با همه احترامي که براي فرکي و کادر فني او قائل هستم اما به اهواز آمده ايم تا اين بازي را ببريم.

به گزارش اوج، وي ادامه داد:تمرکز زيادي روي خط دفاعي داريم و سعي مي کنيم مهره هاي کليدي حريف را در جلو و مقابل خط دفاعي مان مهار کنيم.هر چند فولاد مهاجمان گلزن و خوبي دارد.

سرمربي نفت افزود:بازي فردا،بازي بسيار سخت و دشواري است.من قبلا در فولاد بوده ام.فولاد تيمي است که از سالهاي گذشته برنامه ريزي وسيعي براي موفقيت داشته است.رمز موفقيت فولاد برنامه ريزي در دراز مدت بود.اميدوارم اين تيم بتواند در ليگ برتر و هم در ليگ قهرمانان آسيا موفق باشد.

وي درباره استقبال اندک تماشاگران از مسابقات ليگ برتر گفت:نياز هست که صاحب نظران و کارشناسان کشور اين موضوع را بررسي کنند.ما تماشاگران زيادي داريم که مي توانند به استاديوم بيايند و در همه جاي ايران هم علاقمند داريم ولي بايد انگيزه براي حضور تماشاگران فراهم گردد.بايد فوتبال پاک را ايجاد کنيم.به نظر من گراني بليط يکي از عواملي است که تماشاگران،تماشاگر گريزي مي کنند.

سرمربي نفت افزود:عدم تشکيلات خوب و منسجم در تيم ها مي تواند باعث موفق نشدن يک تيم مي شود.در فوتبال حرفه اي امروز از نظر تشکيلات و امکانات و سخت افزاري فقير هستيم.

گل محمدي دربارع غايبان تيمش در اين بازي گفت:امين حاج محمدي مصدوم است و به همين دليل نفت را در اين بازي همراهي نمي کند اما بازيکن محروم ديگري نداريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها