کد خبر: ۱۷۰۷۰۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: سعيد دقيقي سيدصالحي و محمد قاضي را مي‌خواستم که نتوانستيم جذبشان کنيم.
منصور ابراهيم‌زاده در نشست خبري پيش از بازي با تراکتورسازي گفت: شرايطي که براي تيم ما به وجود آمد با وجود ارائه بازي‌هاي فني اما نتيجه مطلوب را نمي‌گرفتيم. البته در بازي آخر هم فوتبال خوبي ارائه کرديم و هم نتيجه را به دست آورديم. الان بازي سختي با تراکتورسازي داريم باشگاهي که از يک مجموعه خوب تشکيل شده، مربي، بازيکن و هواداران خوبي دارد، حضور تماشاگران تبريزي به بازي نشاط مي‌دهد و انگيزه بازيکنان ما بيشتر مي‌شود. ما تمرينات خوبي را انجام داديم و اميدوارم بازي قابل قبولي را ارائه کنيم. ميلاد نوري تنها بازيکن مصدوم تيم ماست.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه چرا از سامان آقازماني در بازي قبلي استفاده نکرد، گفت: بيست و شش و هفت بازيکن داريم که همگي خوب هستند و در بازي گذشته ما آن نفرات را براي مسابقه انتخاب کرديم.

وي در مورد اينکه چرا مهاجمان راه‌آهن گل نمي‌زدند گفت: همه مربيان به اين سؤال يکجور پاسخ مي‌دهند ولي من مي‌خواهم به يک بخش ديگر اشاره کنم اين که گل‌زني ذاتي است و تمام گل‌زنان ايران در همه فصول تعداد مشخصي گل زده‌اند. در رابطه با نفرات هم بايد بگويم من محمد قاضي، سعيد دقيقي و سيدمهدي سيدصالحي را مي‌خواستم که جذب آنها ميسر نشد. اکنون ما همين نفرات را داريم و بايد با تمرينات متفاوت آنها براي گل‌زني آماده کنيم. در نيم‌فصل هم بررسي مي‌کنيم تا ببينيم چه اتفاقي بايد بيافتد اما از هرکسي که سؤال را بپرسيد مي‌گويد بايد تمرين بيشتري کنيم و سعي کنيم گل بزنيم من مي‌گويم گل‌زني ذاتي است همانجوري که بازيکني و پاسور بودن و حتي مديريت ذاتي است.

وي در مورد اينکه رئيسي‌کيا مديرعامل باشگاه از جذب يک مربي خبر داده، و آيا اين مربي با نظر او اضافه خواهد شد يا نه، گفت: از آدمها سوال‌هاي مختلفي پرسيده مي‌شود سؤالها را که خودشان از خودشان نمي‌پرسند ممکن است شکل سؤال اينگونه باشد که آيا شما مربيتان را عوض مي‌کنيد يا نه و او جوابي مي‌دهد و يا مي‌پرسند کادر فني ضعيف است آيا مربي‌اي را به اين مربي اضافه مي‌کنيد يا از مربي مي‌پرسند آيا شما بازيکنان تيم را تقويت مي‌کنيد و تيم شما به تقويت نياز دارد، بنابراين سؤالها متفاوت است ممکن است بگويند با کادر فني مسائل را بررسي مي‌کنيم و بايد ببينيم اگر به نتيجه‌اي خاص برسيم که بايد در بخشي تيم تقويت شود اين کار را انجام مي‌دهيم. اين سؤالات تراوشات ذهن شماست و گاهي هم سمت و سو دادن به اين که مربي را عوض کن يا بازيکن جديد بگير و جواب‌هايش پاسخ به اين مسائل است. در نهايت همه ما چه بازيکن چه مربي و مجموعه باشگاه همه براي موفقيت تيم تلاش مي‌کنند و همدلي يکي از ارکان موفقيت است.

وي ادامه داد: من ابتداي فصل به دنبال روانشناس بودم اما وقتي به اين شرايط به وجود آمد روانشناس به تيم اضافه شد. به هر حال ما فکر مي‌کنيم که اگر يک مربي نياز داشتيم که به تيم کمک کند اين کار را انجام خواهيم داد. گل‌زني ذاتي است اما شايد به اين نتيجه برسيم که يک مربي متخصص بياوريم تا به خط حمله ما کمک کند اين کار را انجام خواهيم داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها