کد خبر: ۱۷۰۶۹۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
مديرعامل پرسپوليس از راه‌اندازي آژانس هوايپيمايي پرسپوليس خبر داد.
 به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، امروز نشست سه جانبه محمد رويانيان، مدير عامل باشگاه  پرسپوليس، بابک زنجاني، رئيس هلدينگ سورينت و طاهريان مدير عامل شرکت هواپيمايي قشم اير برگزار شد. در اين نشست توافق‌هاي اوليه براي راه‌اندازي آژانس هواپيمايي پرسپوليس صورت گرفت.

محمد رويانيان در مورد اين جلسه گفت: نشست خوبي بود و درباره همکاري‌هايي که تاکنون با هواپيمايي قشم اير و هلدينگ سورينت داشتيم مذاکراتي انجام داديم. از جمله درباره هواپيماي اختصاصي پرسپوليس که اولين پرواز خود را چندي پيش به نجف اشرف انجام داد و از آن پس، پروازهاي متعددي توسط اين هواپيما که نام و نشان پرسپوليس روي آن درج شده به خارج و داخل کشور انجام شده است. همچنين در نشست امروز، طرح خوبي براي راه‌اندازي آژانس هواپيمايي پرسپوليس را مطرح کرديم که با استقبال دوستان همراه شد. ما مي‌خواهيم با راه‌اندازي آژانس هواپيمايي پرسپوليس خدمات جديدي به هواداران ارايه کرده و براي درآمدزايي هر چه بيشتر، گام‌هاي جديدي بر داريم. بر اين اساس با همکاري هلدينگ سورينت و هواپيمايي قشم اير اقدامات لازم را انجام داده و از تجربه و توان شرکت هواپيمايي قشم اير استفاده مي‌کنيم. اميدواريم بتوانيم اين آژانس هواپيمايي به سطحي برسد که توان رقابت با ساير آژانس‌هاي هواپيماي را داشته باشد.

مديرعامل پرسپوليس تصريح کرد: اين آژانس هواپيمايي تحت عنوان آژانس هواپيمايي کهن پرسپوليس فعاليت خواهد کرد و زير نظر شرکت کهن پيشکسوتان پرسپوليس خواهد بود تا از اين طريق درآمدزايي جديد براي شرکت پيشکسوتان انجام شود.

وي درباره خدماتي که اين آژانس هواپيمايي انجام خواهد داد، گفت: عرضه بليت‌هاي خارجي و داخلي قشم اير و ساير ايرلاين‌ها به مردم، به ويژه به هواداران پرسپوليس، استفاده از صنعت گردشگري و توريسم از طريق اين شرکت هواپيمايي از جمله خدماتي خواهد بود که در اين شرکت هواپيمايي ارائه خواهد شد. برنامه‌هاي ديگري هم داريم که پس از قطعي شدن اعلام خواهيم کرد. ما تلاش خواهيم کرد اين آژانس هواپيمايي به زودي و در آينده نزديک افتتاح شده و به مرحله بهره‌برداري برسد.

مديرعامل پرسپوليس در ارتباط با توسعه دانشگاه علمي و کاربردي پرسپوليس گفت: سال گذشته اين دانشگاه در حالي که هنوز تجهيزاتش خريداري نشده بود، افتتاح شد و کمتر از يک ماه پس از افتتاح در سه رشته فوتبال، فوتسال، و آکادمي جسماني و با يکصد دانشجو کار خود را آغاز کرد. اين دانشگاه مهر ماه امسال به 13 رشته توسعه يافت و بر اساس گزارشي که در جلسه دو روز پيش هيات امنا به من ارائه شد، قرار است دانشگاه علمي و کاربردي پرسپوليس که در حال حاضر در 13 رشته با 600 دانشجو فعاليت مي‌کند، در بهمن ماه سال جاري به 22 رشته دانشگاهي توسعه يابد.

وي خاطرنشان کرد: دانشگاه علمي و کاربردي پرسپوليس از نظر کمي، کيفي، علمي و دانشگاهي پيشرفت خيره‌کننده‌اي داشته است و رشته‌هايي که در اين دانشگاه داير شده‌اند، رشته‌هايي ورزشي و نوين هستند که براي اولين بار در کشور در دانشگاه‌ها تدريس مي‌شوند و بر اساس نيازهاي واقعي ورزش و فوتبال تعريف و تدوين شده‌اند.

رويانيان افزود: ما در نشست امروز با مسئولان هلدينگ سورينت درباره تعاملات دانشگاهي، صحبت‌هايي داشتيم و قرار است در اين زمينه همکاري‌هايي انجام شود. در اين ارتباط با مديران باشگاه راه آهن جلسه خواهيم داشت و در صورت توافق، تعامل‌هايي شکل مي‌گيرد. در حال حاضر نيز دانشگاه علمي و کاربردي پرسپوليس با برخي فدراسيون‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز علمي، مناسبات و تعاملاتي دارد که بر آنها افزوده خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها