کد خبر: ۱۷۰۶۸۸
زمان انتشار: ۱۸:۵۱     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال زير 17سال کشورمان گفت:درآلمان اردوي خوبي داشتيم و با آمادگي بيشتر به مسابقات جام جهاني نوجوانان 2013 امارات خواهيم رفت.
علي دوستي مهرگفت: در اردوي آلمان پنج بازي مفيد انجام داديم و به عنوان مسئول فني، درحال حاضر آمادگي ايران را بيشتر از زمان قبل از حضور در آلمان مي دانم.

به گزارش ايرنا، وي درباره بازي ايران با مونشن گلادباخ گفت:زماني که بازيکنان متوجه شدند، مونشن گلادباخ تيم صدرنشين ليگ برتر جوانان آلمان است کمي تحت تاثير قرار گرفتند. همين ماجرا در بازي مقابل بورسيا دورتموند پيش آمد و بازيکنان تحت تاثير نام اين باشگاه قرار گرفتند و در دقايق اوليه دو گل دريافت کرديم.

وي ادامه داد:اما پس از دريافت دو گل به خود آمديم و بازي شايسته اي ارائه کرديم.

دوستي مهر گفت:بازي با تيم صدرنشين ليگ برتر جوانان آلمان کار راحتي نبود و ما پس از گل دوم، 10 موقعيت صد در صد داشتيم که دروازه بان تيم مونشن گلادباخ فوق العاده عمل کرد و ستاره زمين بود.

سرمربي تيم فوتبال نوجوانان گفت: من پس از پايان بازي به مربي گلادباخ گفتم که گلر شما بهترين روز عمرش را پشت سر گذاشت. فيلم بازي هست و گواهي مي دهد که چه موقيعتهايي از دست رفتند. چند توپ را اين دروازه بان استثنايي از روي خط برگرداند و اجازه گلزني به مهاجمان نداد. چند موقعيت تک به تک را مهار کرد و حتي باعث شد که ما هم به خاطر عکس العمل هاي استثنايي تشويقش کنيم.

وي افزود:علي قلي زاده هم در اين بازي دچار مصدوميت شد که خوشبختانه مورد خاصي نيست و پس از سه چهار روز استراحت مي تواند به تمرينات بازگردد.

دوستي مهر تاکيد کرد:البته ما در نيمه دوم عملا اجازه نداديم که گلادباخي ها کار خاصي انجام دهند و آنها روي يک ضد حمله به گل سوم رسيدند و اين در حالي بود که ما 10 موقعيت صد در صد گل را از دست داده بوديم. به هر جهت به خاطر تلاش و لياقت تيمي به گل اول رسيديم و حتي پس ازگل اول مي توانستيم گل دوم را هم به ثمر برسانيم. بازي با همان نتيجه سه بر يک به پايان رسيد.

وي ادامه داد:بر اساس توافق ضربات پنالتي زديم و چون تمرينات خوبي روي ضربات پنالتي داريم هر 5 پنالتي به گل تبديل شد.

سرمربي تيم مونشن گلادباخ از بازي خوب بازيکنان ايراني تمجيد کرد و بازي با ايران را مفيد دانست.

سرمربي تيم فوتبال زير 17 سال ايران گفت: اردوي آلمان اردوي بسيارمفيدي بود و ما به ترکيب اصلي تيم ملي رسيديم. تيم هاي مقابل يعني آرژانتين، کانادا واتريش را آناليز کرديم و البته بايد بگويم که براي بازي مقابل اتريش و کانادا آمادگي کامل داريم.اميدواريم که مقابل آرژانتين بازيکنان ايراني غيرت و تعصبشان را نشان دهند و با تدابير تاکتيکي که در نظر مي گيريم بتوانيم مقابل آرژانتين نتيجه قابل قبولي بگيريم.

مسابقات جام جهاني نوجوانان 2013 امارات در هفت شهر امارات از تاريخ پنج‌شنبه 25 مهر 92 تا جمعه 17 آبان 92 برگزار مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها