کد خبر: ۱۷۰۶۸۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۰     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
حسين فرکي از مسئولان مي‌خواهد با ناپاکي‌ها در فوتبال برخورد شديد کرده و آن را ريشه‌کن کنند.
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان درباره آخرين وضعيت تيمش پيش از ديدار روز پنج‌شنبه برابر نفت تهران در هفته دوازدهم ليگ برتر اظهار کرد: اعتقاد داريم که اين بازي همچون بازي‌هاي قبل سخت است. در خانه به مصاف نفت مي‌رويم و از اين بازي خانگي فقط سه امتياز را مي‌خواهيم. نفت تيم خوبي است. آنها مديريت خوبي دارند و کادرفني و بازيکنان اين تيم هم تا اينجا عملکرد خوبي داشته‌اند.

به گزارش ايسنا ، او ادامه داد: نفت تيم قابل احترام و باشخصيتي است که بدون حاشيه کار مي‌کند. از طرفي جايگاه دو تيم در جدول اهميت اين بازي را بيشتر مي‌کند. تلفيقي از بازيکنان جوان و باتجربه را در اختيار داريم که البته باانگيزه هم هستند. تدابير لازم را براي تقابل با نفت انديشيده‌ و شناخت خوبي از نقاط ضعف و قوت اين تيم داريم. مي‌خواهيم با پيروزي در اين بازي شرايط خوب خود را از نظر موقعيت در جدول و آمادگي روحي – رواني حفظ کنيم.

فرکي در پاسخ به اين سوال که چه برنامه‌اي براي جلوگيري از ورود احتمالي غرور به اردوي تيمش بعد از چند هفته صدرنشيني دارد، گفت: بازيکنان ما خودشان مي‌دانند که در شرايط مهم چگونه رفتار کنند. تجربه حضور در اين وضعيت را داريم اما باز هم به آنها يادآوري مي‌کنيم که خداي نکرده اسير غرور نشوند. با اين حال در فوتبال هر چيزي ممکن است اتفاق بيفتد. اين که در صدر جدول هستيم کار ما را از هر نظر سخت مي‌کند.

او گفت: ممکن است در ادامه اتفاقاتي بيفتد که باب ميل ما نباشد. اگر در يک بازي مقابل حريف‌مان ناکام باشيم الزاما دليلش غرور نيست که شايد برتري حريف نسبت به ما باشد. وقتي خودمان را با ديگر تيم‌هاي بالاي جدول مقايسه مي‌کنيم متوجه مي‌شويم که تا همين‌جا نسبت به داشته‌هاي خودمان کار بزرگي انجام داده‌ايم.

سرمربي فولاد درباره بحث هايي که اين روزها مبني بر وجود ناپاکي در فوتبال مطرح مي‌شود و مجلس هم به آن وارد شده، گفت: همين‌طور که مجلس به اين موضوع ورود کرده ارگان‌هاي ديگر کشور هم مي‌توانند به حل و فصل آن کمک کنند و اگر تخلفي رخ داده يا در حال رخ دادن است، با شديدترين حالت ممکن با خاطيانش برخورد شود. ناپاکي در فوتبال به هيچ‌وجه اتفاق خوبي نيست. اين يعني از دست رفتن فرصت براي عده‌اي که در اين ورزش مشغول هستند. از سوي ديگر ورزش به سالم شدن جامعه کمک مي‌کند و يکي از عوامل کشاندن جوانان به سمت سلامت است. حال اگر اتفاقاتي مثل ناپاکي در اين فوتبال رخ دهد، فوتبال که هيچ، جامعه هم ضربه مي‌خورد. پس بايد به بررسي اين موضوع اهميت زيادي داد. مثل اين مي‌ماند که مملکت به سمت اعتياد برود و ورود مواد مخدر آزاد باشد اما نمي‌شود که هم اعتياد آزاد باشد و هم با آن برخورد شود. در فوتبال هم ناپاکي‌ها بايد کاملا ريشه‌کن شوند. بحث من فقط روي داروي نيست که همه مسائل فوتبال است. واقعا درخواست مي‌کنم که اگر ناپاکي براي مسئولان محرز شده با خاطيانش شديدا برخورد شود.

او گفت: خود من تا به حال با اين مسائل برخوردي نداشتم و شخصا موردي نديدم. دوست ندارم که به اين مسائل منفي توجه داشته باشم، اما اگر خطاي کسي ثابت شود، دوست ندارم به راحتي از کنار آن بگذرند و بايد شديد‌ترين برخورد را در نظر بگيرند تا اين مسائل تکرار نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها