کد خبر: ۱۷۰۶۴۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعریف مایلی کهن را از دوستی مهر شنیده ام.

598، پیام صادقیان درخصوص وضعیت پرسپولیس اظهارداشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. ما بعد از بازی با سپاهان هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. بدون خونریزی سرمان را بریدند و واقعا هضم این موضوع برایمان سخت بودکه به خاطر یک اشتباه داوری 3 امتیاز حساس را از دست بدهیم. به همین دلیل واقعا به برد مقابل فجر نیاز داشتیم.

 

وی درباره اینکه چرا پرسپولیس در گلزنی مشکل دارد؟ افزود: می بریم انتقاد می کنند، می بازیم انتقاد می کنند. دیگر خودمان هم مانده ایم که چکار کنیم. مگر تیمهای دیگر محلی هستند یا زحمت نمی کشند که ما به هر کدام از آنها چند گل بزنیم؟ اصلا به این حرفهای بی اساس توجه نمی کنیم و همه تمرکزمان روی این است که با بردهای پی در پی به صدر جدول برسیم.

 

صادقیان ادامه داد: شخصا دوست دارم برای پرسپولیس مثمر ثمر باشم. برایم فرقی ندارد که گل بزنم یا پاس گل بدهم. همه بازیکنان پرسپولیس هم هدفشان همین است و همه با هم متحد هستیم.

 

وی درخصوص دیدار با صبا گفت: صبا تیم خوبی است و مهاجم بزرگی مثل عنایتی دارد. من تعریف مایلی کهن را از دوستی مهر شنیده ام و می دانم صبا تیمی دونده و جنگنده است. ما بازی سختی داریم اما برای کسب 3 امتیاز به میدان می رویم.

 

صادقیان با اشاره به اینکه برای رسیدن به تیم ملی تلاش می کند، خاطرنشان کرد: امسال به خاطر حضور در جام جهانی بیشتر از همیشه انگیزه دارم. واقعا دوست دارم یکی از مسافران برزیل باشم و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنم.

 

مهاجم پرسپولیس درباره حضورش در برنامه 90 گفت: تجربه خوبی بود.  به شدت سرما خورده بودم و به سختی مقابل فردوسی پور نشستم اما به احترام برنامه 90 و بییندگانش این دعوت را رد نکردم.

 

116

اوج

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها