کد خبر: ۱۷۰۵۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
مهاجم اين فصل استقلال زياد از شوخي‌هاي ساير بازيکنان رضايت ندارد و اين رفتار خيلي زود به او برخورده است.

598؛ يکي از بازيکنان استقلال که هفته‌هاست عملکرد خوبي ندارد ولي باز هم در ترکيب آبي‌پوشان به ميدان مي‌رود، محمد مهدي نظري است که تاکنون نتوانسته يک گل براي استقلال به ثمر برساند.

 

ولي جايگاهش در تيم را از دست نداده و بازيکني مانند برهاني که در هفته اول ليگ گل زد و به طور کل به عنوان بهترين گلزن آبي‌پوشان به حساب مي‌آيد، روي نيمکت مي‌نشيند. بازي کردن‌هاي نظري آن هم در شرايطي که عملکرد خوبي ندارد باعث شده همبازيانش با طعنه با او حرف بزنند و اين بازيکن را پسر قلعه‌نویي بدانند.

 

اما مهاجم اين فصل استقلال زياد از شوخي‌هاي ساير بازيکنان رضايت ندارد و اين رفتار خيلي زود به او برخورده است. به طوري که براي از بين رفتن جوي که عليه او به راه افتاده مجبور شد واکنش نشان بدهد.

 

قبل از تمرين روز يکشنبه استقلال وقتي بازيکنان به رسم روزهاي گذشته شروع به سر به سر گذاشتن با نظري کردند، اين بازيکن با دلخوري اعلام کرد که لطفا به من نگوييد "پسر قلعه‌نویي" من از اين موضوع ناراحت مي‌شوم. زيرا اگر در ترکيب قرار مي‌گيرم فقط به واسطه توانايي‌هاي خودم است. اين واکنش نظري براي بازيکنان با سابقه عجيب بود تا جايي که تصميم گرفتند ديگر با مهاجم جوان اين تيم شوخي نکنند.

 

نکته قابل توجه اينکه برخي بازيکنان بزرگتر تيم که معمولا با ساير آبي‌پوشان شوخي مي‌کنند بعد از تمرين خطاب به صادقي مي‌گفتند: «بار آخرت باشد که در مصاحبه‌هايت مي‌گويي، بازيکنان استقلال همه مثل پسران قلعه‌نویي هستند، زيرا در تيم نفراتي هستند که از اين جمله تو خوششان نمي‌آيد و ممکن است واکنش عجيبي از سوي آنها شاهد باشي!»

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها