کد خبر: ۱۷۰۵۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: امروز رنگ‌ها معنی ندارد و امیدواریم نماینده ایران با پیروزی در مصاف با نماینده کره به فینال جام قهرمانان آسیا صعود کند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در مورد دیدار امروز استقلال در مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: تیم فوتبال استقلال امروز نماینده ایران است و همه نگاه‌ها به این بازی، نگاه ملی خواهد بود. به طور حتم هواداران پرسپولیس نیز دوست دارند که نماینده ایران به فینال جام قهرمانان آسیا صعود کند و همچون بازی با بوریرام تایلند حمایت خود را از نماینده کشورمان دریغ نخواهند کرد.

وی افزود: امروز رنگ‌ها معنی ندارد و نام ایران مطرح است و امیدواریم نماینده ایران بتواند به شایستگی، به حق خود دست یافته و به فینال بازی‌های آسیایی صعود کند.

مدیر عامل پرسپولیس ادامه داد: برای رسیدن به این هدف همه ارکان فوتبال باید به نماینده ایران کمک کنند و انشاءالله فوتبال ایران در فینال لیگ قهرمانان نماینده‌ای داشته باشد. در این جا دیگر بحث پرسپولیس و استقلال مطرح نیست، امروز نام ایران مطرح است و هر فرد و گروه، هر کاری که می‌تواند باید برای حمایت از نماینده کشورمان انجام دهند.«زنده باد ایران، زنده باد جمهوری اسلامی»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها