کد خبر: ۱۷۰۳۷۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۰۹ مهر ۱۳۹۲
سرمربي ايتاليايي رئال مادريد پيش از تمرين روز گذشته مردانش براي حضور در ليگ قهرمانان اروپا، جلسه‌اي اضطراري براي تقويت روحيه آنها تشکيل داد.
روزنامه مارکا چاپ اسپانيا اعلام کرد کارلو آنچلوتي،‌ سرمربي رئال مادريد روز گذشته پيش از آغاز تمرينات تيم در زمين تمريني بالده‌بباس يک جلسه اضطراري تشکيل داده تا همراه با زين‌الدين زيدان، دستيارش با بازيکنان 40 دقيقه‌اي در خصوص وضعيت تيم صحبت کند.

به گزارش تسنيم،مدتي است که کهکشاني‌ها به خاطر نتايچ نه چندان دلچسب از جمله شکست يک بر صفر شنبه اين هفته در دربي شهر مادريد برابر اتلتيکو تحت فشار قرار گرفته‌اند و آنچلوتي براي کاستن اين فشار از روي مردانش با آنها گپي صميمانه داشت.

مارکا به نقل از آنچلوتي که در اين جلسه اضطراري از بازيکنانش خواسته به او و دستيارانش اعتماد کنند، نوشته است: ما بايد آرامش و خونسردي خود را حفظ کنيم چون دير يا زود همه چيز روبه راه خواهد شد. ما تازه کارمان را شروع کرده‌ايم و هميشه کارها در ابتدا سخت پيش مي روند، مخصوصا اگر کاري را بخواهيد شروع کنيد که پيش از‌ آن مورينيو مسئوليت انجام آن را بر عهده داشته است.

اين نشريه همچنين با اعلام اينکه ايکر کاسياس و سرخيو راموس به عنوان کاپيتان‌هاي اول و دوم تيم و همچنين کريستيانو رونالدو به عنوان برترين بازيکن نيز در اين جلسه اظهار نظر کرده‌اند، به نقل از راموس نوشته است: وضعيتي که تيم در حال حاضر دارد تمام به عملکرد بازيکنان مرتبط است و ما هستيم که بايد در کنار يکديگر تيم را از آن خارج کنيم.

در جريان اين جلسه همچنين کاپيتان‌هاي تيم به په‌په و بنزما که در جريان دربي شنبه شب درون زمين با يکديگر مشاجره لفظي داشتند، در خصوص تکرار چنين اتفاقي هشدار دادند.

در خلال بازي با اتلتيکو و در صحنه يکي از حملات روخي بلانکو، په‌په، مدافع پرتغالي رئال شديدا به کريم بنزما اعتراض کرد و مهاجم فرانسوي هم جواب او را داد که اين اتفاق باعث عصبانيت سرخيو راموس، کاپيتان تيم شد. او که در آن صحنه 2 بازيکن را از هم جدا کرد در جلسه روز گذشته دوباره به آنها هشدار داد و گفت:در زمين بازي بازيکنان حق جر و بحث با يکديگر را ندارند، بلکه بايد به هم کمک کنند.

اين موضوع با عذرخواهي په‌په از بنزما و پذيرش با اکراه آن از سوي مهاجم فرانسوي فيصله پيدا کرد تا کهکشاني‌ها با آرامش خاطري بيشتري خود را براي بازي خانگي فردا شب (چهارشنبه) در ليگ قهرمانان اروپا برابر کپنهاگن دانمارک آماده کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها