کد خبر: ۱۷۰۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۶ مرداد ۱۳۹۰

به گزارش پایگاه 598، عبدالله جاسبی، رئیس دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرگزاری فارس به جزئیات سفر مهدی هاشمی رفسنجانی به انگلیس اشاره کرده است:

در فتنه سال 88 اتهاماتي به دانشگاه آزاد وارد شد، اما دانشگاه آزاد هيچگاه رسماً پاسخي در اين زمينه نداد.

 هيچ‌وقت دانشگاه آزاد از هيچ كانديدايي در انتخابات رياست‌جمهوري حمايت نكرد و هميشه استراتژي دانشگاه آزاد اين بوده كه تابع ديدگاه‌ها و رهنمودهاي مقام معظم رهبري باشد و ما اين را در عمل نشان داديم.

پس ميتينگ‌هايي كه در انتخابات سال 88 رياست‌جمهوري به نفع آقاي موسوي در دانشگاه آزاد برگزار شد، چه بود؟

مطلقاً دانشگاه آزاد در اين بحث شركت نمي‌كرد، نكرده و در هيچ‌كدام از ميتينگ‌ها چه موسوي و ديگران حضور نداشته و دخالتي نداشته است.

آقايان حمزه كرمي و باستاني در دادگاه متهمان فتنه سال 88، دانشگاه آزاد را متهم به دخالت در حوادث پس از انتخابات كردند. اين اتهامات را شما مي‌پذيريد؟

خير ابدا. اصلاً ربطي به دانشگاه آزاد نداشت. آنها خودشان يك ديدگاه‌هايي داشتند البته بيرون از دانشگاه و بيرون از دانشگاه آزاد كارهايي كرده بودند كه به خودشان مربوط بود.

هنگامي كه مهدي هاشمي به خارج از كشور رفت، هيئت امناي دانشگاه آزاد اطلاعيه‌اي داد و اعلام كرد كه وي از طرف دانشگاه آزاد براي سركشي به واحدهاي خارجي اين دانشگاه، از كشور خارج شده اما شما در جمع خبرنگاران اين موضوع را تكذيب كرديد. بالاخره مهدي هاشمي از طرف دانشگاه آزاد مأموريت دارد يا خير؟

ايشان از طرف رئيس هيئت امناي دانشگاه آزاد منصوب شده و به خارج از كشور رفته و به مديريت دانشگاه آزاد ربطي ندارد و من اين مطلب را گفتم و اكنون هم اين مطالب را باز اعلام مي‌كنم.

يعني مهدي هاشمي از طرف رئيس هيئت امنا به خارج از كشور رفته است؟‌

بله.

 آيا مهدي هاشمي از طرف دانشگاه آزاد مأموريت دارد؟ آيا بحث سركشي به واحدهاي دانشگاه آزاد مطرح بوده است؟

 بله، اين بوده است. چرا شما امروز آمديد اين سؤال‌ها را از من بپرسيد؟ انگار هيچ كار ديگري نداريد و آمديد اينجا كه پيگير اين موضوع باشيد. من به سؤالات شما جواب دارم و اين سؤال شما را جواب مي‌دهم، ديگر كنكاش نكنيد. من به شما جواب دادم ديگر.

در ايام فتنه در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقيقات حادثه‌اي روي داد و فائزه هاشمي در تجمع اين دانشگاه شركت داشت. جريان آن تجمع و حضور خانم فائزه هاشمي چه بود؟

آن موضوع چيز خاصي نبود و آن را بزرگ كردند. ولي ما بحث فوق را سريع جمع كرديم. چيز خاصي نبود و رسانه‌ها به آن دامن زدند.

 آيا فائزه هاشمي در آن تجمع مقصر بود و نقشي داشت؟

خير. وي داشت راه مي‌رفت. تجمع‌كنندگان برخوردي كردند كه وي نيز چيزي به آنها گفته بود و اين موضوع را بزرگ كردند درصورتي كه چيزي نبود.

عنوان شد كه فائزه هاشمي اين تجمع را سازماندهي كرده بود؟

خير، همچين چيزي نيست.

 آيا خانم فائزه هاشمي هنوز در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقيقات مشغول به تحصيل است؟

 بله. اصلاً كاري ندارد و مي‌آيد و درسش را مي‌خواند و مي‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۴ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
آخی عجب دختر درس خونی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها