کد خبر: ۱۷۰۱۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۰۹ مهر ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: «همين كه قلعه‌نویي همچنان از من در تركيب استفاده مي‌‌كند به اين معني است كه از بازي‌ام رضايت دارد و اين موضوع خيلي برايم با ارزش است.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ يكي از بازيكنان استقلال كه بسيار مورد اطمينان امير قلعه‌نویي است كسي نيست جز محمد قاضي، مهاجمي كه بايد گفت شيوه بازي اش مورد علاقه سرمربي آبي‌پوشان است و به همين علت جزو نفراتي است كه اين فصل آمار حضور در ميدان بسيار بالايي دارد. با محمد قاضي در شرايطي كه به فيزيوتراپي مي‌‌پرداخت تا خود را براي ديدار مقابل اف‌سي‌سئول آماده كند هم كلام شديم كه ماحصل آن در زير پيش‌روي شماست.

 

* دكتر نوروزي گفته ممكن است به ديدار مقابل اف‌سي سئول نرسيد؟

- اميدوارم كه اينطور نشود. من هم از ناحيه كشاله‌ران و هم قفسه سينه مصدوم هستم و تلاش مي‌‌كنم خودم را به بازي حساس مقابل اف‌سي سئول برسانم.

 

* مقابل حريف كره‌اي ضربه شديدي هم به سينه تو خورد؟

- همينطور است من به جمشيديان پاس دادم و وقتي روي زمين افتادم، مدافع حريف هم با زانو روي سينه من افتاد و سبب شد دنده‌هايم حسابي درد بگيرد.

 

* حالا به نظر خودت به بازي مي‌‌رسي؟

- قرار است چند آمپول به من تزريق شود تا احساس درد نكنم و در اين شرايط مي‌ توانم بازي كنم.

 

* مثل اينكه اف‌سي‌ سئول حريف بسيار قدرتمندي بود؟

- آنها قدرتمند بودند كه به جمع 4 تيم صعود كردند ولي ما مستحق شكست 2 برصفر نبوديم زيرا فرصت‌هاي بسياري را از دست داديم. در نيمه اول ما مي‌‌توانستيم 2 بر صفر پيروز شويم ولي در عين بد شانسي توپ‌هاي ما گل نشد. تا حريف از روي يك موقعيت نصف و نيمه به ما گل بزند و آب سردي روي پيكر ما بريزد. نيمه دوم هم تا آمديم خودمان را در زمين پيدا كنيم گل دوم را خورديم و ديگر جبران خيلي سخت بود.

 

* گفته مي‌‌شود تاكتيك حريف به اين شكل بود كه عقب برود و پس از جلو آمدن شما حمله كند تا از فضاهاي ايجاد شده به گل برسد؟

- نه، آنها از همان ابتداي بازي به فكر گلزني بودند، ولي ما آنقدر خوب كار كرديم كه حريف جرات نمي‌‌كرد از زمين خود خارج شود و جلو بيايد.

 

* حالا به نظرت شكست 2 بر صفر قابل جبران است؟

- صددرصد ما از انگيزه و روحيه بسيار بالايي برخورداريم و مي‌‌توانيم به آنچه مي‌‌خواهيم برسيم.

 

* نقطه قوت اف‌سي سئول را كجا ديدي؟

- آنها خط هافبك قدرتمندي دارند كه ابتدا بايد اين منطقه از چنگ آنها در بيايد و پس از آن اجازه گلزني به مهاجمان خوب آنها را نداد.

 

* قلعه‌نویي گفته آنها در دفاع ضعف دارند؟

- همينطور است و البته تلاش زياد ما باعث مي‌‌شود آنها به خاطر استرس بالا اشتباه كنند.

 

* نبود نكونام و تيموريان به ضرر شما نخواهد بود؟

- مطمئنا در بازي ما تاثير مي‌‌گذارد زيرا آنها از بهترين هافبك‌هاي ايران هستند. در هر صورت قلعه‌نویي فكري براي جاي خالي آنها مي‌‌كند.

 

* چرا ديگر گل نمي‌‌زني؟

- من معتقدم در حال حاضر موفقيت استقلال از همه چيز مهم‌تر است و سعي مي‌ كنم قبل از اينكه به فكر خودم باشم به پيروزي تيم فكر كنم. براي من مهم نيست كه گل نمي‌‌زنم. تلاش مي‌‌كنم در خدمت تيم باشم و تاكتيك‌هاي كادرفني را اجرا كنم. همين كه قلعه‌نویي همچنان از من در تركيب استفاده مي‌‌كند به اين معني است كه از بازي‌ام رضايت دارد و اين موضوع خيلي برايم با ارزش است.

 

* قلعه‌نویی هم كه در تمرين به فيس‌بوك بازيكنان گير داده؟

- يك زمان در هتل‌ها موبايل‌هاي بازيكنان را هم جمع مي‌‌كردند تا نفرات تيم آرامش داشته باشند. فكر مي‌‌كنم كادرفني براي تمركز بيشتر بازيكنان خواسته تا به سراغ صفحات اجتماعي نروند.

 

* تو خودت صفحه‌اي در فيس‌بوك داري؟

- دارم ولي مدت‌هاست كه به آن سر نمي‌‌زنم. باور كنيد سال به دوازده ماه هم به فيس‌بوك نمي‌‌روم.

 

صحنه مصدومیت محمد قاضی در بازی رفت با اف سی سئول

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها