کد خبر: ۱۶۹۹۹۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
مدافع برزيلي بارسلونا هنوز خاطره شکست فصل گذشته تيمش در ليگ قهرمانان اروپا برابر سلتيک را از ياد نبرده است اما عقيده دارد کاتالان‌ها اين بار به زانو در‌نخواهند آمد.
فصل گذشته در دور برگشت بازي‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا، سلتيک موفق شد در پارک هد با نتيجه 2 بر يک مقابل بارسلونا به پيروزي دست پيدا کند. بردي که به عقيده دني آلوز از خوش‌شانسي نماينده اسکاتلند بوده است و امسال تکرار نخواهد شد.

به گزارش تسنيم،آلوز به روزنامه ديلي رکورد گفت: ما فصل پيش در اسکاتلند باختيم اما واقعيت اين است که نتيجه‌اي که در آن بازي رقم خورد عادلانه نبود. ما باخت را پذيرفتيم اما آن شکست حاصل اشتباهات فردي‌مان بود نه برتري تيمي سلتيک نسبت به بارسلونا.

آلوز افزود: سلتيک در آن شب خوش‌شانس بود. اتفاقي که در آن بازي رخ داد هرگز تکرار نخواهد شد. ما شيوه‌اي که سلتيک با آن فصل گذشته برابر ما بازي کرد را بررسي کرده‌ايم و اگر اين تيم قرار باشد دوباره با همان شيوه بازي کند، بايد خيلي خوش‌شانس باشد که اين بار بتواند از ما امتياز بگيرد.

بارسلونا در شرايطي خود را براي سفر به خانه سلتيک آماده مي‌کند که فوق ستاره آرژانتيني‌اش،‌ ليونل مسي را در اختيار ندارد اما به عقيده آلوز نبود مسي مي‌تواند فرصت خوبي در اختيار نيمار، مهاجم برزيلي کاتالان‌ها قرار بدهد تا خودش را به عنوان جانشيني شايسته براي برترين بازيکن جهان ثابت کند.

آلوز خاطر نشان کرد: سلتيک از کيفيت بازي ما آگاه است اما مواجه شدن با نيمار براي اين تيم چالشي جديد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها