کد خبر: ۱۶۹۹۸۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
معدود فوتباليست‌هايي بودند که در اوج مصدوم شدند و توانستند پس از يک مصدوميت سنگين مثل پارگي رباط صليبي دوباره به اوج برسند. رضا نوروزي يکي از آنها است.
شايد معدود فوتباليست‌هايي بودند که در اوج مصدوم شدند و توانستند پس از يک مصدوميت سنگين مثل پارگي رباط صليبي دوباره به اوج برسند. رضا نوروزي يکي از آن کساني که پس از آقاي گل شدنش در ليگ رباط پاره و با بي‌مهري فولادي‌ها از آن اين تيم جدا شد و آنقدر جنگيد تا دوباره امروز در نفت تهران در صدرگلزنان ليگ برتر است. مصاحبه سايت گل با اين مهندس معمار که فوتبال را خيلي دير در 24 سالگي شروع کرد بخوانيد.

شرايط کلي نفت را چطور مي‌بيني؟

ما تيم خوب و يکدستي داريم و با مديريت باثبات و مربي جوان و جسوري که داريم بازي‌هاي خوبي از خودمان در ليگ به نمايش گذاشتيم. تا اينجا هم نتايج خوبي گرفته‌ايم. در بازي با تراکتور هم همه ديدند که تيم برتر ميدان بوديم و خود آقا مجيد هم از اين موضوع حيرت‌زده بود. در مجموع من فکر مي‌کنم امسال مي‌توانيم با اين مجموعه‌اي که داريم به جايگاه خوبي در جدول برسيم.

در گلزني مهارت خاصي داري. پس از آقاي گلي‌ات در فولاد حالا هم به صدرجدول گلزنان رسيده‌اي؟

امسال، سال جام جهاني است و من خيلي تمرين و تلاش مي‌کنم تا بتوانم با انجام بازي‌هاي خوب نظر کادرفني را به خودم جلب کنم. الان زود است که از آقاي گلي صحبت کنيم چرا که اين موضوع به تيم و هافبک‌هاي پشت سرم که چقدر تاثيرگذار باشند. طبيعتا شانس کساني که در تيم‌هاي بزرگ بازي مي‌کنند براي آقاي گلي بيشتر است. اما من تلاش مي‌کنم تا بتوانم بعد از مفيد بودن براي تيمم و موفقيت تيم به اين اتفاق خوب هم دست پيدا کنم.

هنوز به فولاد فکر مي‌کني؟

من مدت‌هاست به فولاد فکر نمي‌کنم ا گر چه به خود تيم فولاد علاقه داشته‌ و دارم اما آدم‌هايي بودند که در حق من نامردي کردند. من در حالي که براي فولاد 40 گل زده بودم و بهترين گلزن تاريخ فولاد شده بودم و يک پيشنهاد خيلي خوب از امارات داشتم فولادي‌ها به من اجازه ندادند که با آنها قرارداد ببندم و مرا نگه داشتند. من هم ماندم و تلاش کردم اما پس از مصدوميت آنها مرا نخواستند و در کمال بي‌انصافي حاضر به تمديد قرارداد با من نشدند. نمي‌خواهم به گذشته برگردم آدم کينه‌جويي هم نيستم اما آنها که اين کار را کردند روزي به سزاي اعمالشان مي‌رسند همان کساني که دوست ندارند بازيکنان سابق و بزرگ فولاد مثل ايمان مبعلي، حسين کعبي به فولاد برگردند. فولادي‌ها قدر بازيکنان خود را نمي‌دانند و حتي جلال کاملي‌مفرد که در 12 سال براي اين تيم زحمت کشيد و از بهترين پيشنهادات خود گذشته به راحتي کنار گذاشتند. من از آنها جدا شدم و در حالي که با عصا راه مي‌رفتم باشگاه نفت با من قراداد بست. از مسوولان نفت مثل آقاي قنبرزاده، عليپور که در شرايط سخت به من کمک کردند تشکر مي‌کنم و براي موفقيت باشگاه هر کاري که بتوانم مي‌کنم.

رابطه‌ات با يحيي چطور است؟

رابطه‌ام با سرمربي عالي است و تلاشم را مي‌کنم و هدفم موفقيت گروهي تيم است و فقط به فکر موفقيت خودم نيستم. نفت يک مجموعه کامل است که همگي در يک راستا تلاش مي‌کنند.

به نظرت رقيبان امسالت در آقاي گلي چه کساني هستند؟

به نظر من کساني مثل سيدصالحي، رضا عنايتي، کريم انصاري‌فرد، فرهاد مجيدي گلزنان بزرگي هستند که هميشه براي تيم‌هايشان خوب کار کردند آنها همگي از دوستان من هستند و ما همگي مطمئنا قبل از هر چيز براي موفقيت تيممان مي‌‌جنگيم.

فکر مي‌کني امسال نفت بتواند به يک موفقيت بزرگ دست پيدا کند؟

قطعا ما پتانسيل اين موضوع را داريم و مطمئن باشيد همگي تلاش مي‌کنيم تا بتوانيم امسال حداقل کسب سهميه کنيم و نتايج خوبي بگيريم اگرچه من اعتقاد دارم تيم ما پتانسيل بالايي دارد و مي‌توانيم تا انتهاي فصل جزو مدعيان باشيم.

در يک مقطع به تيم ملي دعوت شدي و گلزني هم کردي. به دعوت دوباره‌ات به تيم ملي فکر مي‌کني؟

قطعا به اين موضوع فکر مي‌کنم و با تمام وجود تلاش مي‌کنم. کي‌روش يک مربي بين‌المللي است و حرفه‌اي فکر مي‌کند من اگر خوب باشم قطعا مي‌توانم در تيم ملي حضور داشته باشم همه چيز بستگي به خودم و لطف عنايت خدا دارد. سال جام جهاني است و همه تلاش مي‌کنيم تا بتوانيم جايي در تيم ملي داشته باشيم و من هم از اين موضوع مستثني نيستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها