کد خبر: ۱۶۹۹۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
سرمربي منچستريونايتد تاکيد کرد کل تيم او دچار مشکل شده است نه فقط خط مياني.
منچستريونايتد در ديدار اين هفته خود در ليگ برتر انگليس با نتيجه 2 بر يک در خانه خودي مغلوب وست‌برومويچ آلبيون شد.

به نقل از فارس، در اين ديدار خط دفاعي و مياني يونايتدها به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت زيرا فضاي زيادي در اختيار تيم حريف قرار مي‌گرفت اما اکنون ديويد مويس که از ابتداي فصل هدايت شياطين سرخ را به دست گرفته اعلام کرد کل تيم او بايد پيشرفت کند. با توجه به اينکه يونايتدها سه‌شنبه بايد مقابل شاختار دونتسک اوکراين قرار بگيرند، مويس ممکن است تغييراتي را نيز در ترکيب تيمش ايجاد کند.

اين مربي اسکاتلندي در اين مورد به ديلي ميرر گفت: بسياري از اتفاق‌هايي که در ترکيب تيم مي‌افتد مرا ناراحت مي‌کنند. فکر نمي‌کنم مشکل ما فقط در خط هافبک بوده باشد. اين حرف‌ها ناعادلانه هستند. بد بازي کردن ما يک موضوع کلي است. بايد کارهايي انجام دهيم که کل تيم پيشرفت کند. قبول دارم که زياد خوب بازي نمي‌کنيم. بايد از سيستم شناور و باز استفاده کنيم و بيشتر گل بزنيم.

مويس در ادامه افزود: چيزي که مرا شگفت زده مي‌کند اين است که در نيمه نخست توپ را به مدت زيادي در اختيار داشتيم اما نتوانستيم موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه حريف داشته باشيم. البته اصل تاسف من به اين خاطر است که در اين ديدار کنترل ميدان در اختيار ما بود و توپ را هم به مدت زيادي در اختيار داشتيم اما اجازه داديم حريف حمله‌هاي زيادي روي دروازه ما داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها