کد خبر: ۱۶۹۹۶۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با ابراز رضایت از شرایط این تیم در اردوی آلمان، گفت: بازی‌های خوبی با پادربورن، آرمینیا بیله‌فلد و دورتموند داشتیم و بازیکنانم بدون ترس مقابل تیم‌های خوبی اروپایی ایستاده‌اند.

علی دوستی مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شرایط اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان (زیر 17 سال) ایران در اردوی آلمان، اظهار کرد: اولین چیز مهم این اردو شرایط خوب زمین‌ها و تعداد بازی‌های تدارکاتی است که ما در طول اردو انجام می‌دهیم. خوشبختانه همه چیز مساعد است و با تیم‌های خوبی بازی می‌کنیم.

وی درباره سه بازی انجام شده تیم نوجوانان با پادربورن، آرمینیا بیلفلد و دورتموند، تصریح کرد: پادربورن و آرمینیا از تیم‌های خوب آلمانی بودند، البته پادربورن قدرت خیلی زیادی نداشت، اما آرمینیا بیله‌فلد به طور کامل از بازیکنان جوانانش استفاده کرد و واقعا تیم گردن کلفتی بود. دورتموند هم که تیم چهارم لیگ جوانان آلمان بوده و شکی نیست این تیم از بهترین تیم‌های این کشور است. این بازی ها محک خوبی برای ما بود. مهم‌ترین بازی‌های ما از دیدار با دورتموند آغاز شد و با بازی با دوسلدورف و موشن‌گلادباخ تکمیل می‌شود. گلادباخ در حال حاضر صدرنشین لیگ آلمان است.

سرمربی تیم نوجوانان در پاسخ به اینکه پیشرفت ملی‌پوشان در سه بازی محسوس بوده، به ایسنا گفت: این بازی‌ها خیلی به ما کمک می‌کند. پیشرفت محسوس بچه‌ها را می‌بینیم. ارزش این بازی‌ها زمانی بیشتر مشخص می‌شود که در جام جهانی با تیم‌های کانادا و اتریش بازی کنیم. تیم‌های آلمانی کاملا فوتبال اروپایی به نمایش می‌گذارند و جدا از اتریش که اروپاییست، کانادایی‌ها هم شبیه آنها بازی می‌کنند.

وی با اشاره به حضور مهدی مهدوی کیا کنار تیم نوجوانان خاطرنشان کرد: از تلاش‌ها و رایزنی‌های مهدی تشکر می‌کنیم. او این بازی‌های تدارکاتی را فراهم کرد و همراه تیم ما و عضوی از خانواده ماست. او کنار بازیکنان تمرین کرده و برنامه بازی‌های تدارکاتی را پیگیری می‌کند. مهدی در جام جهانی هم به همین شکل کنار ما خواهد بود.

دوستی‌مهر در پاسخ به اینکه ترس ملی‌پوشان از رویارویی با تیم‌های اروپایی ریخته است نیز به ایسنا گفت: در جام جهانی کار سختی داریم. با بازیکنان صحبت کردم و گفته‌ام اگر بخواهند از تیم‌های آلمانی بترسند، نمی‌توانند در جام جهانی مقابل تیم‌های قدرتمند جهانی بایستند. ما باید جوری کار کنیم که به گذشتن از سد تیم‌های جام جهانی امید زیادی داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها