کد خبر: ۱۶۹۸۱
زمان انتشار: ۰۱:۵۱     ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
به گزارش پایگاه 598 ، کارآمد در جدیدترین مطلب خود در وبگاه انعکاس نوشت:

چند ماهی است شبکه «آی فیلم» با پخش سریال های قدیمی سیما و زنده کردن خاطراتی نه چندان دور مهمان خانه های ایرانیانی قرار گرفته است که از گیرنده دیجیتال استفاده می کنند. از محتویات شبکه و برنامه ها و تبلیغاتی که به زبان عربی پخش می گردد؛ اینگونه استنباط می شود این شبکه برای کشورهای عرب زبان نیز پخش می شود و به بیان دیگر مدیران سیما در نظر دارند از طریق «ای فیلم» فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی را ترویج دهند و کشورهای عرب زبان منطقه را با ایران و ایرانی و رسم و رسومات ایران آشنا کند .

و اما نکته قابل توجهی که چند روزی است در بین برنامه های «آی فیلم» به چشم می خورد، تبلیغات مسابقه ای است که قرار است به زودی از این شبکه پخش شود . بادیدن این تبلیغ نا خود آگاه یاد مسابقات شبکه های تلویزیونی عربی منطقه افتادم .بهت زده شدم که واقعا این رسانه ملی جمهوری اسلامی است یا یکی از شبکه های ماهواره ای منطقه! با دیدن برند شبکه «ای فیلم» تا حدی خیالم از بابت اینکه پای ماهواره ننشسته ام راحت شد اما هنوز هم باورش برایم سخت بود که قرار است چنین مسابقه ای با چنین شرکت کنندگانی از سیما جمهوری اسلامی ایران! پخش شود.

آی فیلم -تلویزیون -رسانه ملی -ترویج بی حجابی -مسابقه -بدحجابی -سیمای جمهوری اسلامی- ifilmtv

آی فیلم

شبکه ای که قرار بود فرهنگ ایرانی اسلامی و از همه مهمتر ترویج زیبایی حجاب را از مرزهای ایران فراتر گذارد، کارش به جایی رسیده که در ان قرار است مسابقه ای پخش شود که در ان خانم ها نه تنها حجابی بر سر ندارند بلکه از لباس های نیمه عریان و بدون آستین نیز استفاده می کنند!!!

البته پیشتر از این از معضلات فرهنگی صدا و سمیای ایران زیاد حرف شنیده شده است اما اینکه چنین مسابقه ای به سفارش این شبکه در کشورهای حوزه خلیج فارس ساخته شود نیز از دیگر مفاخر سیمای جمهوری اسلامی در چند سال اخیر است.

به راستی باید از آقایان مسئول پرسید آیا به دنبال ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در حوزه خلیج فارس هستید یا به دنبال ترویج فرهنگ حوزه خلیج فارس در ایران هستید؟!!!

آقایان مسئول به کجا می روید؟

آیا واقعا هدف راه اندازی آی فیلم، کپی برداری و تقلید از شبکه های عربی منطقه که توسط غرب پشتیبانی می شوند. یا اینکه با پخش برنامه های متنوع در این شبکه فرهنگ غنی ایران اسلامی یا همان اسلام ناب محمدی را به مردم منطقه معرفی کنند.

واقعا مسئولین صدا و سیما به عملی که از آنان سر زده اند واقف اند . از بیت المال مسلمین هزینه کنند تا برنامه های پخش شود که باعث رواج بی بند و باری در جامعه شود. واقعا جذب مخاطب با چه قیمتی ،با زیر پا گذاشتن نص صریح قرآن و تقلید کورکورانه از شبکه های که گردانند گان اصلی آن صهوینیست ها هستند.

سایت شبکه آی فیلم یکی دیگر از مشکلات این شبکه است در یکی از قسمت های این سایت به معرفی بازیگران ایرانی می پردازد که در آن علاوه بر رزومه ای از شخص بازیگر تعدادی عکس از او نیز موجود می باشد که عکس های که از بازیگران زن در این سایت قرار داده شده به نوعی به سخره گرفتن حجاب محسوب می شود.آدرس سایت: http://www.ifilmtv.ir/

آدرس قسمت گالری عکس های بازیگران:

http://www.ifilmtv.ir/stars-list

کلییپ زیر تیزر تبلیغاتی این مسابقه تلویزیونی است که قرار است به زودی از این شبکه پخش شود.

تیزر تبلیغاتی مسابقه شبکه آی فیلم


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۹
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
۱
۲
بنام خدا.سلام.تازه ازخوا بيدارشده ايد .لطفابه گزارشهاي خبري شبكه يك نگاه كنيد.به برنامه فيتيله وبرنامه صبح جمعه عموقنادنگاه كنيد.به برنامه هاي مختلف سيمانگاه كنيد.حالتان بهم ميخورد ازاين سيمي به اصطلاح اسلامي.اين سيماخودش مروج بدحجابي شايدباشد.ماكه نگاه نميكنيم.همان فارسي وان بهترازاين سيمااست اقلا"باارايشهاي زننده ادمهاراتحريك نميكنند.
پاسخ
عبدالرحمن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۱ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
تو برو همون همون فارسی وانتو ببین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
۲
۲
مسابقه بی حجابی در سیمای جمهوری اسلامی؟
اولا دراین مسابقه ( فنون الفوز)، خانواده هایی از 12 کشورعربی شرکت کرده اند وهیچ ایرانی در آن حضور ندارد . ثانیا اونهایی که شیعه هستند مثل عراقی ها و بعضی لبنانی ها و یمنی ها با حجاب کامل شرکت کرده اند و بقیه مذاهب و ادیان هم طبق عرف خودشان از لباس های متعارف استفاده کرده اند . این شبکه هم باید با همه اقشار و معتقدان به مذاهب و ادیان مختلف در کشورهای عربی ارتباط برقرار کند تا آنها به بینندگان ثابت این شبکه تبدیل شوند . کمی از این افکار ساده دست بردارید. خشکه مقدس ها کمر علی (ع) را هم شکستند. تورابخدا همین یک شبکه پر بیننده را هم ازمردم بیچاره نگیرید . شما با این کارها باعث می شوید بچه های ما دنبال ماهواره بروند. اگر می خواهید این شبکه هم به شبکه الکوثر یا شبکه 1 و 2 و... تبدیل بشود اول بگویید به جز یک عده قلیلی در ایران ، چند نفر در خارج از ایران این شبکه های موجود را می بینند. شما با این کارها باعث می شوید رسانه های خودی منزوی شوند و در عوض شبکه های وهابی ها و امریکایی ها رونق بگیرند. راستی این همه دیش ماهواره روی خانه های مردم را نمی بینید ؟ ازما گفتن بود. المومن کیس
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
چرا شبکه های جام جم را نمیگویید با آن وضع مجریها و برنامه ها.
چرا همچین برنامه هایی برای پخش در ایران مناسب نیست اما برای خارج نشینان مناسب؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۴ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
۱
۰
فأین تذهبون...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
(عکس های که از بازیگران زن در این سایت قرار داده شده به نوعی به سخره گرفتن حجاب محسوب می شود.)اگر بی حجابشونم میزاشتند می گفتید ترویج بی حجابی می کنه می خواد بازیگران ایرانی رو خراب کنه! آخه بی چاره ها از دست شما مغز خر خورده ها چکار می تونند بکنند!! شما مراقب نظام باشید کافیه! بقیه اش به شما مربوط نیست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۷ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
۱
۰
اونوقت فقط بلدن هی گشت ارشاد بفرستن ملت و بگیرن.

پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۷ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
اين شيكه چند ساليه داره براي كشورهاي عربي برنامه پخش ميكنه . حالا چون يكسره فيلم و سريال داره از طريق ديجيتال هم براي داخل داره پخش ميشه ببنيم با اين كوتاه فكري كاري ميكنيد كه پخش داخلي رو قطع كنند . بابا به خدا همين شبكه ناچيز هم تونسته براي مقابله با ماهواره خيلي مخاطبهاي داخلي رو جذب كنه دست برداريد از اين فكرهاي فسيل شده تون . اگر به بي حجابيه كه چرا به حزب الله لبنان گير نميدين كه خيلي از طرفدارهاش بي حجابند!! واقعا فأين تذهبون!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۱ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
از اونجائی که بنده مسهل هستم و در خانه ست دارم .
دیروز به منزل گفتم اینم 1 بام و 2 هوا :
درسته ای فیلم 1 مسابقه نشون میداد با همین حال و هوائی که شما گفتید .
البته 1 مسابقه دبی نشون میده بنام نجم فلان 1 دفعه برادران و خواهران عرب نوبتی دست و رقص را جابجا میکنن تا خستگی در کنند . این مسابقه هم زیراکس ابکی اون مسابقه همراه با کل و هورا و اواز حتی تماشاچیای گوگولی بود .
-------------
اما بگذریم کی حال داره این برنامه هارو ببینه .
من که طرفدار خبر و علمی و تاریخی و این حرفام . تصور میکنم گرایش اکثر مردم از حالت تب دیدن برنامه های شو و کلیپ سوق پیدا کرده به سریال های ابکی مثل ماری چی ( اینو خیلی بدم میاد حیف وقت ) بعد هم همون هائی که گفتم .
-----------
هفته پیش خواهر زاده عزیزم که متولد 49 هستش و تازه عقد کرده ( عیالش 1 پارچه خانومه و طلبه شهر ریه ) و خودش فوق ادبیات عرب و مترجم و حکم پژوهشی واحد برون مرزی سیماست و 6 سال پیش در عراق 1 تیر نوش جان کرده داخل شکم و 2 ماه غریبانه بیمارستان نجف بود و خدائی بچه های نجف کلی بهش حال دادن و پاترول سرقتی را بعد 3 ماه پیدا کردن اوردن دم مرز تا این بچه تاوان نده به سیما اونم بچه های نجف را برد مشهد .
بگذریم گفت دائی چرا شبکه بی بی سی نداری ( یادمه ایام انتخابات چون منزلشان میدان فلسطینه - 1 ماه اونجا تلپ بودیم شب با هم میرفتیم اون سبزی و من بی طرف داخل میدان والیعصر جالب 11 شب لباس بسیج میپوشید میرفت جام جم - کلی اذیتش میکردم میگفتم مومن اخه اینطوری دیگه ندیده بودیم - نه بحث و استدلالت و کف کردن دهنت واسه موسوی نه نه بر ضد دکتر نه این لباسی که خیلی هم برازنده و استوار و با عقیده میپوشی ؟ بچه ساده و پاکیه ) اما بی بی سی من گفتم همین شبکه ضرغامی داریم از نداشتن بی بی سی غم نداریم .!!!
---------
مگه از کلاس خبرنگاری تا .... تحت لیسانس بی بی سی نیست ؟؟؟
---------
جام جم همون مشت نمونه خرواره دیگه !!!!!
یا حق
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
حاج آقا مي بيند و مي داند يا نه
زنده باد ولايت...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
مسابقه بی حجابی در سیمای جمهوری اسلامی؟
اولا شما هرروز درشبکه های داخلی در فیلم ها وسریال ها ومستندهای خارجی به خصوص تولیدات ترکیه و سوریه ، زنان خارجی را با همین لباس ها می بینید .
ثانیا دراین مسابقه " فنون الفوز" ، خانواده هایی از ۱۲ کشورعربی شرکت کرده اند وهیچ ایرانی در آن حضور ندارد .
ثالثا اونهایی که شیعه هستند مثل عراقی ها و بعضی لبنانی ها و یمنی ها با حجاب کامل شرکت کرده اند و بقیه مذاهب و ادیان هم طبق عرف خودشان از لباس های متعارف و رسمی به اصطلاح "محتشم "استفاده کرده اند.
رابعا این شبکه باید با همه اقشار و معتقدان به مذاهب و ادیان مختلف در همه کشورهای عربی ارتباط برقرار کند تا آنها به بینندگان ثابت این شبکه تبدیل شوند .
شما با این کارها باعث می شوید بچه های ما دنبال ماهواره های غربی بروند. اگر می خواهید این شبکه هم به شبکه ۱ و ۲ و یا الکوثر و… تبدیل بشود اول بگویید به جز یک عده قلیلی در ایران ، چند نفر در خارج از ایران این شبکه های موجود را می بینند. شما با این کارها باعث می شوید رسانه های خودی منزوی شوند و در عوض شبکه های وهابی و امریکایی رونق بگیرند. راستی این همه دیش ماهواره روی خانه های مردم را نمی بینید؟
با این هیاهوهای احساسی که متاسفانه بعضا با شور مذهبی هم همراه می کنید دنبال چه نتیجه ای هستید ؟ ای کاش درهمین سریال مختار می دیدید چطور حتی شعار مقدس "یا لثارات الحسین (ع)" مورد سوء استفاده قرار گرفت. کمی از این افکار ساده دست بردارید. خشکه مقدس ها کمر علی (ع) را هم شکستند. تورابخدا همین یک شبکه پر بیننده را هم ازمردم بیچاره نگیرید . ازما گفتنی بود. المومن کیّس
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۴ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
فكر ميكنيد چند نفر در ايران مثل شمافكر مي‌كنند؟ قطعا زياد نيستند . چرا كه به وضعيت حجاب و ماهواره در اكثر نقاط ايران كه بنگريم اين نكته مشخص مي‌شود. پس لااقل بگزاريد صدا و سيما براي اين دسته افراد خوراك كنترل شده‌اي تهيه كند. مطمئنآ اثراتش 1 هزارم ماهواره ها خواهد بود.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۶ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
598عزیز از مسولی که تو خونش لم داده داره ماهواره می بینه چه انتظاری داری . همین آقای مسول فردا میاد تو تلوزیون میگهدیشهارا جمعاوری می کنیم فلان می کنیم بهمان می کنیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۱ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
خدا شاهد است که چقدر با خانواده مشاجره کردیم تا بالاخره آنها را راضی کردم بجای ماهواره ، به همین گیرنده دیجیتال اکتفا کنند . اما ظاهرا این هم فرقی با ماهواره ندارد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
مسئولای ایران تکلیفشون با خودشون معلوم نیست
تو کشور ما به جای شایسته سالاری ، نکبت سالاری مرسومه!!!
امام زمان خیلی غریبه
کشوری که ادعاش میشه منتظرش هست ، انه وای به حال اونایی که میگن دشمنش هستن..........
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۷ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
واقعا دیگه دارن شورش رو در میارن. روز به روز برنامه های صدا و سیما افتضاح تر میشه!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
iFilm یک شبکه ماهواره ای است که برای عرب زبانان ساخته شده نه فارس زبانان و حالا اگر توی دیجیتال داره پخش میشه زیاد مهم نیست.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۶ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
به نظر من ما باید خودمان را درست کنیم و خانواده خود را. اگه می خواهیم اجتماع را اصلاح کنیم راه فقط همین است. البته شواهد و قرائن از فساد روز افزون خبر دارن ولی به هر حال کاری که از دست ما برمیاد اینه که خودمان را تربیت کنیم.
پاسخ
ناشناس
UNITED KINGDOM
۰۰:۴۹ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
نه بابا این بعیده که از صدا و سیما انتظار بره که به جمع آدما بپیونده !!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
خاك بر سر بي قيرتشان
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
toooooooop bood mersi
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۶ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
به نام خدا حرفای دوستان کاملاً صحیحه وقتی برای بچه های ما از همون ابتدا آموزش غلط و غربی از تلویزیون پخش میکنند و عین خیالشونم نیست همه هم سکوت اختیار کردن بدون هزینه کردن دشمن داریم برا کاری می کنیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۵ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۰
۱
۰
به نام خدا در جواب اون عزیزی که در اول گفته می خوام برم فارسی وان نگاه کنم ولی به عموقناد وفیتیله گیر داده نمی دونم چی بگم!من که بیشتر نگاش می کنم و واقعا لذت میبرم.چشه به این قشنگی؟؟؟والله...این کله رو آخه خدای مهربون واسه قشنگیشم داده ولی یکم که باهاش فکرم بکن برادر که همش مورچه ها و کرما کیفشو نبرن!...بسه دیگه خشکه مقدس بازی...خسته نشدی ازین بی کلگی وتعصب؟!!!...تو که با آرایش زننده تحریک نمی شی پس با این تیپ های معمولی دیگه چه مشکلی داری؟!!!فک کن یه مسلمونی توی یه کشور غیر مسلمون...جنبه شو داشته باش...فقط ما که تو ایرانیم که مسلمون نیستیم...اون مسلمونای اون وری هم مسلمونن تازه خیلی هم از ما رو عقایدشو مصمم تر...چون می فهمن حجاب به چه درد میخوره و...تا کی باید جامعه رو خفه کرد که من و تو به گناه نیفتیم؟!!من وتو نباید رعایت کنیم؟!!بندازیم پایین اون چشمارو خب که نبینیم...هیچ چیزی رو زورکی نمیشه درستش کرد.باید طرز فکرو درست کرد....باور کن باقیشم درست میشه...البته فکرم نباید به زور بکنی تو کله کسی...باید خودش بهش برسه...هرچیم تو این دنیا یه تاوونی داره دیگه...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
بابا یک طرفه به قاضی نروید این لینک ها را هم ببینید شاید نظرتان عوض شد

http://shahid.ifilmtv.ir/interviews/item/868-bahrain

http://shahid.ifilmtv.ir/interviews/item/944-bahrain
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۸ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
فكر نان باشيد كه خربزه آب است.همه چيز درسته فقط اين يكي درست نيست خيلي بيكاريد بابا
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۳ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
سلام اینقدر سخت نگیرید همچین میگین حجاب که انگار ما که حجاب داریم همه چیزمان درسته و بقیه دنیا فاسدند یک کم عقل خود را به کار بیاندازید و قبول کنید که بی حجابی از بد حجابی و آرایش مستهجن یک زن مجری به اصطلاح چادری خیلی بهتره
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
اصلا من نمیدونم شما ها چتونه؟ واقعا تمام دغدغه شما ارایش و 4 تا نخ مو هست؟ متاسفم. تو کشورهای عربی که اسلام از اونجا اومده هم حجاب اجباری نیست. حالا شما هم کاسه داغتر از آش هستید ها.........
پاسخ
bi nam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۱ - ۰۲ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
dust daran mizaran kasi ba in chiza tahrik nemishe mage mbc gem pmc va... mibinim tahrik mishim inam ye chize adiye vase nadideha taajob avare ya kasayei ke khodeshun mored daran.
پاسخ
dost dana
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۵۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
اگه كسي ازاين عزيزان كه نظردادن يك مقداري مطالعات روانشناسي تخصصي داشته باشند سريعا مي فهمندكه اينكه افرادودختران باحجاب را با بدحجابهاوبي حجابها يكجا نمايش بدهند ودائم بي حجابهايي كه از حيث نژادوپوست وقوميت نزديك به محجبه اند مثلا براي دختران ايراني محجبه ،دختران بي حجاب پاكستاني يا هندي يا عراقي يا عرب كه ازحيث قيافه شبيه ايراني هاهستندبه چشم ايراني ها بكشند نتيجه اش بعدازحدود چندسال شرطي شدن وعادي شدن چنين قيافه ي بي حجاب شبيه فرد ،ديگردخترمحجبه حجاب وبي حجابي را ناخوداگاه يكي دانسته وتمايل به شباهت به ان افراد داشته وناخوداگاه بي حجابي را بد نخواهد دانست وچيزعادي وغيرمهمي برايش خواهد بودلذا دشمن مان ايراني هاي مسلمان بالاخره موفق شدوبه هدفش رسيدوحجاب دختران وغيرتشان را به همين راحتي گرفت وبدحجابي دردين همان بي حجابي است كه لفظ بدحجابي اصطلاح اختراعي دشمن بودبراي سبك كردن مسئله وقانون حجاب كه باز موفق شدوداردبه شما مي خندد.خنده وباز خنده........
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها