کد خبر: ۱۶۹۸۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: «اگر شرایط درست شود، برمی گردم و قضاوت می کنم.»

598؛ روز چهارشنبه كميته داوران محسن تركي را داور بازي ملوان و فولاد خوزستان اعلام كرد ولی وی برای این قضاوت به انزلی نرفت تا حرف و حدیث های زیادی به وجود بیاید.

 

ترکی درباره نرفتنش به انزلی برای قضاوت دیدار ملوان و فولاد خوزستان اظهار داشت: «من در حمایت از جامعه داوری این کار را کردم. اقدام من در حمایت از محسن قهرمانی یا فرد خاصی نبود و فقط برای حمایت از جامعه داوری تصمیم گرفتم قضاوت نکنم.»

 

وی ادامه داد: «تا زمانی که شرایط اینگونه است و این فضای بد بر فوتبال حاکم شده نمی خواهم قضاوت کنم. با اصفهانیان هم در این خصوص صحبت کردم و او در جریان است.»

 

ترکی همچنین گفت: «جو بدی برای داوران به وجود آمده و وقتی می بینم مسئولان قوی نداریم که در راستای حمایت از داوران اقدام کنند، تصمیم گرفته ام خودم اقدام کنم و در اعتراض به فضای موجود فعلا در این فوتبال قضاوت نکنم. اگر شرایط درست شود، برمی گردم و قضاوت می کنم.»

 

گفتنی است، محسن تركي نامه‌اي تنظيم كرده و از كفاشيان خواسته كه در صورت اثبات نشدن اتهام‌ها عليه قهرماني، دايي بايد در صدا و سيما از قهرماني عذرخواهي كرده و محروم شود. داوران بين‌المللي هم اين نامه را امضا كرده‌اند.

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۲
۱
۰
شما چکاره ای برای فدراسیون دایی و.... تعین تکلیف میکنی؟
در ضمن اگه اثبات شد چی؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها