کد خبر: ۱۶۹۷۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
مهاجم باتجربه صباي قم گفت: «امیدوارم فارغ از هر نتیجه ای که در بازی این هفته با پرسپولیس رقم می خورد، رفاقت ها و حرمت ها حفظ شود.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ رضا عنايتي در هفته يازدهم موفق نشد به تيم عبدالله ويسي، سرمربي سابقش گل بزند و پريرا، مهاجم برزيلي فولاد خوزستان با گلزني مقابل ملوان انزلي 6 گله شد و در صدر جدول به عنايتي پيوست. حالا عنايتي براي هفته دوازدهم و بازي با پرسپوليس انگيزه‌اي مضاعف دارد. مهاجم سابق استقلال هم مي‌خواهد دروازه سرخ‌پوشان را باز کند و هم اجازه ندهند صدر جدول گلزنان را از چنگش دربياورند!

 

* اوضاع تیم صبا چطور است؟

- طبیعتا نمی توانیم از 13 امتیازی که در 11 بازی گرفتیم راضی باشیم، اما باید به این نکته هم توجه کنیم که تا به امروز ما از سوی باشگاه دریافتی نداشته‌ایم و از لحاظ میانگین سنی هم تیم جوانی داریم. نباید انتظار زیادی از صبا داشته باشیم اما به هر حال ما تلاش خودمان را می‌کنیم.

 

* برخلاف انتظار نتوانستي به استقلال خوزستان و تيم ويسي گل بزني!

- ما براي کسب امتياز به اهواز رفته بوديم و در هر 2 نيمه خوب بازي کرديم. فرصت‌هاي خوبي هم داشتيم اما متاسفانه به خاطر کم‌تجربگي بچه‌ها در دقايق پاياني و روي غافلگيري گل خورديم و ديگر فرصتي هم براي جبران نداشتيم و بازنده شديم. من هم انگيزه زيادي براي اين بازي داشتم و مي‌خواستم به تيم ويسي گل بزنم اما شانس با ما يار نبود.

 

* در روزي که تو گل نزدي، پريرا براي فولاد گل زد و کنار تو در صدر جدول گلزنان قرار گرفت!

- پريرا مهاجم خوبي است و مشکلي از بابت همسايه شدن با او ندارم. صدر جدول که ارث پدري من نيست! اتفاقا هر چه تعداد رقيبانم بيشتر شود خوشحال‌تر مي‌شوم. رقيبانم به من انگيزه و روحيه مي‌دهند.

 

* اين هفته هم با پرسپوليس بازي داريد، تيمي که تاکنون خارج از خانه نبرده است!

- تيم پرسپوليس تيم جوان و جنگنده‌اي است و در بازي‌هاي خانگي همه حريفانش را شکست داده اما استرس بازي‌هاي خارج از خانه هنوز رهايش نکرده و اين تيم تاکنون در قم هم پيروز نشده؛ بنابراين ما شانس بيشتري براي پيروزي داريم.

 

* تو هم معمولا به پرسپوليس خوب گل مي‌زني! در اين بازي هم گل مي‌زني؟

- نمي دانم چرا هر زمان به پرسپوليس مي‌رسم انگيزه‌ام چند برابر مي‌شود. شايد اين از شانس بد پرسپوليسي‌ها باشد. البته اين‌که حواس‌شان به من هست کارم را براي گلزني سخت مي‌کند چون بدون شک براي مهارم برنامه دارند.

 

* پرسپولیسی‌ها بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند. نظرت چیست؟

- امیدوارم بازی خوبی باشد و طبیعتا خودم هم تمام تلاشم را می‌کنم تا در امر گلزنی به تیمم کمک کنم. این قانون و طبیعت فوتبال است که مهاجم برای گل زدن تلاش کند و مدافع هم سعی کند تیمش گلی دریافت نکند. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است اما به نظرم تیم این فصل بهتر و منسجم‌تر عمل می‌کند و مطمئنا بهتر از این هم خواهد شد. همه تلاشم را می‌کنم که دروازه پرسپولیس را باز کنم اما فارغ از هر نتیجه ای، امیدوارم رفاقت‌ها و حرمت‌ها در این بازی حفظ شود.

 

* نيلسون هم دروازه‌بان مستحکمي نشان داده!

- در اين‌که خط دفاع پرسپوليس و دروازه‌بان اين تيم بهترين در 11 هفته گذشته بوده‌اند شکي نيست اما حسم مي‌گويد دروازه نيلسون را باز مي‌کنم. يک گل براي اين دروازه‌بان کنار گذاشته‌ام!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها