کد خبر: ۱۶۹۷۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
سرمربی استقلال بابت محرومیت دو هافبک اصلی خود در بازی برگشت نیمه نهایی آسیا نگرانی ندارد.

598؛ امير قلعه‌نویي پس از ديدار مقابل اف سي سئول وقتي متوجه شد که تيموريان و نکونام را به علت محروميت در بازي برگشت در اختيار ندارد، نگراني بابت اين موضوع نداشت و در کنفرانس خبري بعد از بازي هم به اين موضوع اشاره کرد که بازيکنان خوبي براي جانشيني دو هافبک دفاعي تيمش دارد.

 

قلعه‌نویي که خوب مي‌داند، تيمش ديگر چيزي براي از دست دادن ندارد و هر طور شده بايد در تهران نتيجه را به نفع خود کند، قصد دارد در بازي برگشت سيستم 3-3-4 را در دستور کار قرار دهد و علاوه بر استفاده از سه مهاجم رو به جلو، خط هافبک را هم به شکلي بچيند که بازي تهاجمي را در دستور کار قرار دهند.

 

در اين شرايط قرار شده تا ساموئل به جاي نکونام در پست هافبک دفاعي بازي کند. هافبک ترينيداد و توباگويي آبي‌پوشان سابقه بازي در اين پست را دارد و مي‌تواند به شکلي بازي کند تا استقلال از اين ناحيه ضربه نخورد.

 

اما قرار شده تا نوري هم وظايف تيموريان را بر عهده داشته باشد به شکلي که در عرض زمين حرکت کند و با دوندگي بالا اجازه بازيسازي به حريف را ندهد. البته تفهيم وظايف به اين دو بازيکن بر عهده مجيد صالح قرار گرفته است.

 

سرمربي آبي‌پوشان در حين سفر به تهران برنامه‌هاي خود را به دستيار اولش منتقل کرد و از او خواست تا روز بازي نوري و ساموئل در اختيار او باشند و به طور کامل وظايف آنها شرح داده شود. اين دو بازيکن هر روز پس از پايان تمرين استقلال جلساتي با مربي تيم خواهند داشت تا نقاط ضعف و قوت آنها گوشزد شود و براي بازي در پست جديد آمادگي لازم را داشته باشند.

 

گفتني است منتظري ديگر گزينه سرمربي براي پست هافبک دفاعي بود ولي به علت اينکه پژمان در پست دفاع راست جا افتاده و خوب بازي مي‌کند، قلعه‌نویي تصميم گرفت تا جاي او را تغيير ندهد.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها