کد خبر: ۱۶۹۷۰۵
زمان انتشار: ۰۱:۳۳     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
اخبار کوتاه از فوتبال
فتح الله زاده مدیرعامل استقلال می‌گوید در جلسه شنبه شب با قلعه‌نویی تمهیداتی برای دیدار روز چهارشنبه تدارک دیده شده و تمام قد پشت سرمربی تیمش ایستاده است.
بدشانسی زندی در فوتبال قطر
هافبک ایرانی الاهلی قطر از ناحیه پای راست دچار شکستگی شد. آسیب‌دیدگی‌ زندی از بدترین آسیب‌ها در مستطیل سبز است. او در حالی که می‌خواست با پای راست ضربه‌ای را به سمت دروازه‌ حریف بزند با بازیکن حریف برخورد کرد و از ناحیه پای راست دچار شکستگی شد. محمد عمر، پزشک الاهلی پس از پایان بازی گفت: زندی به زودی زیر تیغ جراحان قرار می‌گیرد و تا 9 ماه خانه‌نشین خواهد بود. باشگاه الأهلی قطر تلاش می کند تا جانشینی برای زندی تا پایان فصل جابه‌جایی پیدا کند.
حمله به بازیکنان نفت آبادان با شوکر
ابراهیم قاسمپور سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: بعد از بازی هفته گذشته مقابل گل گوهر سیرجان تماشاگرنماها با شوکر به ما حمله کردند!
دلیل تغییر ورزشگاه راه آهن
مدیرعامل باشگاه راه آهن سورینت با رد صحبت‌های مطرح شده در مورد انتقال بازی‌های این تیم به ورزشگاه اکباتان به خاطر خرافات گفت: ورزشگاه تختی نقایصی داشت که ممکن بود برای باشگاه مشکل ایجاد کند.
مخالفت جلالی با جدایی پورغلامی از تراکتورسازی
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با جدایی فرهاد پورغلامی و پیوستن این دستیار خود به تیم ملوان مخالفت کرد. جلالی در این باره گفت: با پورغلامی در این خصوص صحبت کردم. هر دو اتفاق نظر داشتیم که کاری که در تراکتورسازی انجام می‌دهیم سنگین و بزرگ است و بهتر است کنار هم بمانیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها