کد خبر: ۱۶۹۶۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
هاشم بيگ‌زاده اظهار داشت: ما بايد منطقي حمله کنيم و احساسي به آنها هجوم نبريم. من فکر مي‌کنم با هواداران خوب، مربي قابل و بازيکنان بزرگي که داريم مي‌توانيم دو گل را در تهران جبران کنيم.
هاشم بيگ‌زاده يکي از بازيکنان تاثيرگذار استقلال در بازي با بوريرام بود. وي که در بازي با سئول کره هم تلاش زيادي کرد يکي از بازيکناني بود که موقعيت‌هاي زيادي براي تيمش ايجاد کرد اگرچه آن بازي را استقلال در کره باخت. مصاحبه سايت گل با هاشم بيگ‌زاده پس از بازگشت به تهران را بخوانيد.

شرايط دو هفته زندگي خارج از ايران در شرق آسيا چطور بود؟

شرايط سختي بود ما ايراني هستيم و بيرون از خانه به ما خيلي سخت مي‌گذرد. از نظر روحي رواني سخت بود اما ما رفته بوديم که بجنگيم و حالا هم که به اينجا رسيده‌ايم زحمت 2 سال ماست. ما توانايي اين را داريم که به فينال برسيم و اميدوارم اين اتفاق بيفتد. در اين 2 هفته که در تايلند و کره بوديم بيشتر از اينکه بازي‌ها ما را خسته کند مسافت راه بود که ما را خسته کرده بود.

از بازي با سئول بگو؟

بازي خوبي بود ما در 35 دقيقه اول خيلي خوب بوديم و روي برنامه تاکتيک خود را پيش مي‌برديم، همديگر را پوشش مي‌داديم و به همديگر کمک مي‌کرديم. آنها از ما ترسيده بودند اما برخلاف جريان بازي اين ما بوديم که گل خورديم. فوتبال را ما بازي کرديم و کسي هم فکر نمي‌کرد در آن شرايط اين نتيجه رقم بخورد اما ما در خانه آنها بازي مي‌کرديم و آنها هم تيم ضعيفي نبودند. به هر حال ما بازي برگشت را داريم و به اميد خدا جبران مي‌کنيم.

فکر مي‌کنيد در بازي برگشت بتوانيد از پس آنها بربياييد؟

چرا نتوانيم، بايد حواسمان به ضدحمله‌هاي آنها باشد. ما به هيچ عنوان نبايد گل بخوريم چرا که اگر اين اتفاق بيفتد کارما خيلي سخت مي‌شود. ما بايد منطقي حمله کنيم و احساسي به آنها هجوم نبريم. من فکر مي‌کنم با هواداران خوب، مربي قابل و بازيکنان بزرگي که داريم مي‌توانيم دو گل را در تهران جبران کنيم.

به نظرت سئول قوي‌تر بود يا بوريرام تايلند؟

در اين مدت صحبت‌هايي در اين زمينه شده است اما من فکر مي‌کنم سئول خيلي بهتر بود حتي بازيکناني که اف‌سي‌سئول داشت از بازيکنان تايلند خيلي سرتر بودند و حملات پشتوانه‌دار و زهردارتري نسبت به بوريرام داشتند. در ضدحمله خيلي قوي بودند و سرعت بالايي داشتند.

راستي چرا از ماسک استفاده نکردي، براي تو خطرناک نبود؟

خطرناک که هست اما از آنجايي که بيني شکسته من در اين دو هفته جوش خورده بود براي همين ماسک را برداشتم چرا که ديد من را کمي کور مي‌کرد و البته از نظر تنفسي هم کمي خسته‌ام مي‌کرد. خدا هم کمک کرد و اتفاق خاصي نيفتاد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها