کد خبر: ۱۶۹۶۸۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
سرمربي منچسترسيتي پس از باخت به استون ويلا در زمين حريف اعلام کرد هنوز هم باور نمي‌کند تيمش شکست خورده باشد.
منچسترسيتي در ششمين ديدار فصل خود دومين شکست را در زمين استون ويلا پذيرفت.

به گزارش فارس،اين تيم که هفته گذشته را با پيروزي چهار بر يک مقابل منچستريونايتد سپري کرده بود قصد داشت با پيروزي مقابل حريفش در ويلا پارک، خود را به رده دوم جدول برساند اما موفق به انجام اين کار نشد.

يحيي توره و ادين ژکو در دقيقه‌هاي 45 و 57 گل‌هاي من‌سيتي را وارد دروازه ميزبان کردند اما اين گل‌ها با نمايش خيره کننده استون ويلا در دقيقه‌هاي 51 توسط کريم الاحمدي، لئاندرو باکونا 73 و آندرياس وينمن 76 جبران شدند تا ويلا يک پيروزي تاريخي را به دست آورد.

ويلا با اين پيروزي 9 امتيازي شد تا در رده نهم جدول قرار بگيرد و منچسترسيتي هم با 10 امتياز رتبه پنجم را از آن خود کرد.

مانوئل پيگريني در مورد اين ديدار گفت: خيلي متاسف هستم زيرا فکر مي‌کنم نمايش بسيار خوبي از خودمان ارائه کرديم. از ابتداي بازي کنترل توپ و ميدان را در اختيار داشته و شانس‌هايي را هم براي گلزني پيدا کرديم. البته نمي‌خواستيم مقابل دروازه خودمان هم ريسک کرده و گل بخوريم. برايم باور کردني نيست که نتوانستيم اين ديدار را با پيروزي پشت سر بگذاريم.

پيگريني در ادامه گفت: گل نخستي که آنها زدند آفسايد بود. گل دوم هم که روي يک ضربه کاشته به دست آمد و هنوز هم نمي‌توانم باور کنم که چطور آن توپ تبديل به گل سوم حريف شد. شايد به اين خاطر بود که تساوي دو بر دو در آن لحظه موجب شده بود بازيکنان ما جلو بروند و اين شانس را به حريف بدهند که بتواند دروازه ما را باز کند. در آن پنج دقيقه هر چه در طول بازي براي رسيدن به پيروزي انجام داده بوديم را به باد داديم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها