کد خبر: ۱۶۹۶۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
سرمربي ناپولي بر اين باور است زماني که تيمش در چند جبهه براي فتح جام مي‌جنگد بايد از سيستم چرخشي استفاده کند.
ناپولي در ديدار هفته ششم خود نيز موفق عمل کرد و با پيروزي دو بر صفر در زمين جنوا به صدرنشيني در ليگ فوتبال ايتاليا ادامه داد.

به گزارش فارس،هر دو گل اين تيم را گوران پندف در دقيقه‌هاي 14 و 25 وارد دروازه تيم ميزبان کرد تا پنجمين پيروزي فصل شاگردان رافائل بنيتس رقم بخورد. اين مربي اسپانيايي در مورد پيروزي تيمش به اسکاي اسپورت ايتاليا گفت: داشتن ثبات در ديدارهاي تيم را به بازي شجاعانه ترجيح مي‌دهم. در تيم‌هايي حضور داشته‌ام که همواره در چند جبهه بايد مي‌جنگيدند به همين خاطر به شيوه استفاده چرخشي از بازيکنان اعتقاد کامل دارم. اين کار به افزايش قدرت تيم مي‌انجامد. کل تيم هم با شخصيت بالاتري به جنگ رقبا خواهد رفت. هيچ شکي وجود ندارد که گوران پندف دوست دارد در ميانه ميدان بازي کند. او را در اين ديدار در جايي قرار دادم که دوست داشت. او هم دو بار گلزني کرد.

با توجه به اينکه دروازه ناپولي در اين ديدار بسته ماند و در کل 6 ديدار نيز اين تيم تنها چهار گل دريافت کرده است اما بنيتس بر اين باور است که در خط دفاعي شکاف‌هايي وجود دارد که بايد رفع شوند.

«برخي از اتفاق‌هايي که در خط دفاعي مي‌افتند را دوست ندارم. به تيم‌هاي حريف اين اجازه را مي‌دهيم که سانترهاي زيادي روي دروازه ما انجام دهند. اين موضوع نمي‌تواند خوب باشد. ممکن است هر کدام از آن توپ‌ها روي اتفاق هم که شده وارد دروازه ما شوند. نمي‌توانم از اين شرايط راضي باشم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها