کد خبر: ۱۶۹۳۷۳
زمان انتشار: ۰۰:۰۴     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
وقتی محمدرضا خلعتبری پس از کش و قوس های فراوان سرخپوش شد، پیش بینی می شد او در جمع بازیکنان پرسپولیس به گل سرسبد این تیم بدل شود.
اولین حضور خلعتبری با پیراهن پرسپولیس همزمان شد با داربی بزرگ پایتخت. مصاف سنتی دو قطب فوتبال ایران چنگی به دل نزد و خیلی ها انتقادات زیادی از کیفیت این دیدار داشتند. برای همین عملکرد فردی هیچکدام از بازیکنان مورد ارزیابی کارشناسان قرار نگرفت و طبیعی است که خلعتبری هم از این قاعده مستثنی نبود.
به گزارش شبکه ایران، خلعتبری از تجربه بالایی برخوردار است و پیش بینی می شد این مهاجم ملی پوش و ریزنقش پس از یکی،دو هفته در ترکیب سرخپوشان جا بیفتد و بتواند بار خط حمله و گلزنی این تیم را به دوش بکشد اما نمایش ضعیف او در دو دیدار اخیر برابر سپاهان و فجرسپاسی حتی هواداران را هم تاحدودی ناامید کرده است.
در فصول گذشته هم بازیکنان اسم و رسمدار زیادی به پرسپولیس آمدند که در تیم های سابق خود عملکرد درخشانی داشتند اما بنا به دلایل مختلف نتوانستند با جو این تیم وفق پیدا کنند و رفته رفته از روزهای اوج شان فاصله گرفتند. حال این فرضیه پیش آمده که احتمال دارد چنین سرنوشتی در انتظار خلعتبری باشد و به عبارتی این مهاجم در جمع سرخپوشان خراب شود!
خلعتبری پس از نمایش ناامید کننده برابر فجرسپاسی پذیرفت که هنوز نتوانسته کارایی لازم را داشته باشد: " هنوز نتوانسته ام انتظارات را برآورده کنم اما مطمئن باشید که در پرسپولیس جا می افتم.شک نکنید که روزهای خوبی در انتظار پرسپولیس است." او نیمه دوم تعویض شد و همین نشان می دهد که دایی هم از عملکرد مهاجمش راضی نبوده است. البته او این وعده را داد که تبدیل به بازیکنی تاثیرگذار شود، گرچه برای تعویض خودش دلیل دیگری دارد: "این تشخیص آقای دایی بود. البته امروز کمی هم مصدوم بودم که این مصدومیت هم بهانه ای برای تعویض شد. مطمئن باشید در هفته های آینده بهتر خواهم بود."
در هر حال نباید فراموش کرد که محمدرضا خلعتبری به عنوان یک ستاره ملی پوش و با هزینه گزاف و انرژی بسیار مدیران باشگاه با کلی جنجال پیراهن سرخ را به دست آورد تا تیم دایی در فاز حمله قدرت بیشتری داشته باشد اما این بال کناری کوتاه قامت هر چه که از حضورش در تمرینات گذشت نمایش های ناامیدکننده ای ارائه کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها