کد خبر: ۱۶۹۳۶۲
زمان انتشار: ۲۲:۳۶     ۰۶ مهر ۱۳۹۲
هافبک ملي‌پوش يوونتوس بر خلاف آلساندرو دل‌پيرو که پس از 19 سال تورين را ترک کرد قصد دارد همانند توتي به تيمش وفادار بماند.
کلوديو مارکيزيو هافبک تيم فوتبال يوونتوس در گفت‌وگو با روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ايتاليا گفت: آلساندور دوره خيلي خوبي را در يوونتوس سپري کرد و هرگز نامش از تاريخ اين باشگاه پاک نخواهد شد.

به گزارش تسنيم،وي با تمجيد از توتي، مهاجم رم که به تازگي قراردادش را با جالوروسي تمديد کرده اظهار داشت: از سوي ديگر فرانچسکو توتي خوش‌ شانس است که مي‌تواند دوران حرفه‌اي بازيگري‌اش را در تيمي که عاشق‌اش است به پايان ببرد و اميدوارم که توتي موفق به اين کار شود.

هافبک 27 ساله بانوي پير تصريح کرد: نيازي نمي‌بينم که تضميني در خصوص آينده‌ام به من داده شود چون مي‌دانم که آندره‌آ آگنلي، رئيس باشگاه و جوزپه ماروتا، مدير ورزشي يوونتوس به من اعتقاد کامل دارند.

مارکيزيو که در فصل 07- 2006 اولين بازي‌اش را براي تيم اصلي يوونتوس انجام داد تا کنون بيش از 200 بازي براي اين تيم انجام داده است در پايان خاطرنشان کرد: ما هنوز در خصوص تمديد قرارداد صحبت نکرده‌ايم چون همچنان 3 سال ديگر از قراردادم با يووه باقي مانده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها