کد خبر: ۱۶۹۳۶۱
زمان انتشار: ۲۲:۳۶     ۰۶ مهر ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه ملوان انزلي گفت: مطمئنم حرف‌هاي علي دايي در مورد داوري واقعيت دارد.
صادق درودگر در مورد اينکه علي دايي گفته بود منظور درودگر هم محسن قهرماني است، گفت:‌ ابتدا بايد در مورد ملوان بگويم اينکه روز گذشته و در بازي با فولاد خوزستان يک پنالتي مسلم را براي تيم ما نگرفتند آن هم در حالي که داور نزديک صحنه بود. گل دوم فولاد هم در موقعيت آفسايد به ثمر رسيد من عکس اين صحنه را هم براي عادل فردوسي‌پور هم مي‌فرستم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: فکر مي‌کنم حرف‌هايي که علي دايي در مورد داوري زده است با مُسما است. من هم به شک افتاده‌ام ما هم بايد به جاي جذب مربي و به جاي سازندگي در فوتبال به دنبال ضوابط حاکم در فوتبال باشيم، براي من هم برخي مسائل کاملاً مسجل شده است، بارها مي‌گفتم که شايد واقعيت نداشته باشد و انشالله برده است اما اکنون وقتي فيلم‌هاي اشتباهات داوري در مورد ملوان را مي‌بينم به يقين مي‌رسم. من هميشه از حيثيت داوران و اعتبار آنها دفاع کرده‌ام اما به نظر مي‌رسد حرف‌هاي دايي در مورد داوران واقعيت داشته باشد.

پورغلامي تصريح کرد: مگر مي‌شود در پنج بازي پنج اشتباه مهلک داوري به ضرر ما تمام شود و ما حتي يک بار هم از اشتباه داوري سود نبرده نباشيم؟ و داوري دائم بر عليه ما باشد. هواداران ملوان هم از اين مسئله ناراحت هستند و من هم نمي‌توانم پاسخگوي عصبانيت آنها باشم.

وي در مورد دراگان اسکوچيچ سرمربي تيم ملوان گفت: اين هفته جلسه فوق‌العاده با هيئت مديره خواهيم داشت تا در مورد اين مربي تصميم‌گيري کنيم با توجه به اينکه بازي ما با استقلال هم در هفته دوازدهم برگزار نمي‌شود ما براي تغييرات در کادر فني و تصميم‌گيري در اين مورد زمان داريم. من هم با دراگان صحبت مي‌کنم مي‌دانم که او چيزي براي تيم کم نگذاشته‌ است، گاهي اوقات در فوتبال پيش مي‌آيد که يک مربي با دانش نمي‌تواند با توجه به شرايطي که به وجود آمده به آن تيم کمک کند. در نهايت اگر قرار بر جدايي باشد با رعايت اصول حرفه‌اي اين کار را مي‌کنيم.

وي در مورد اينکه جانشين اسکوچيچ در ملوان چه کسي خواهد بود، گفت: به عقيده من فرهاد پورغلامي بهترين گزينه براي هدايت ملوان است. او مربي متعهد است که ملوان را هم بيشتر از خودش دوست دارد و اين خيلي مهم است البته من نمي‌خواهم شرايطي را به تراکتورسازي تحميل کنم ولي بايد ببينيم وضعيت پورغلامي با تراکتورسازي چگونه مي‌شود. البته اگر قرار باشد پورغلامي از تراکتورسازي جدا شود اين اتفاق قطعا با رضايت مسئولان اين باشگاه اتفاق خواهد افتاد و من با مسئولان تراکتورسازي در اين زمينه صحبت مي‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها