کد خبر: ۱۶۹۱۹۲
زمان انتشار: ۱۶:۳۹     ۰۶ مهر ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «برای رسیدن به صدر جدول باید صبور باشیم.»

598؛ مجید جلالی در خصوص دیدار تیمش مقابل نفت اظهار داشت: «همه ما هفته سختی را پشت سر گذاستیم. بازی دیروز حسن ختامی بود بر تمام این ناکامی ها. آنقدر در هفته گذشته من و بازیکنان تحت فشار بودیم که دیدید در بازی دیروز برای حفظ گل کیفیت فوتبال را فدا کردیم.»


وی ادامه داد: «ما در بازی دیروز واقعا به برد نیاز داشتیم. بعد از گلی که زدیم هم تمام فکر و ذکر بچه ها این بود که گل را حفظ کنند و اصلا به فکر زدن گل های بیشتر نبودند. ما می خواستیم هر طور شده این بازی را ببریم و به همین دلیل بچه ها می خواستند بازی با همان نتیجه به پایان برسد.»


جلالی افزود: «من از بازیکنانم می خواهم از این به بعد با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنند و نگاهشان به آینده باشد. همه ما روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم اما دیگر حرف زدن از سختی ها خوب نیست و باید به آینده امیدوار بود. همه امید من هم به آینده است. دیروز حسن ختام همه سختی های تراکتور بود.»


وی درباره استقبال کم هواداران تبریزی از بازی های تراکتور گفت: «فضایی که اخیرا در تبریز به وجود آمده قطعا در استقبال کم تماشاگران تاثیر دارد. توقعات از تراکتور امسال بیشتر از تیم پارسال است و ما سعی می کنیم این توقعات برآورده شوند تا تماشاگران هم به استادیوم تشریف بیاورند. قطعا انتظارات امسال بیشتر از پارسال است.»


جلالی درخصوص عملکرد خوب کریم انصاری فرد خاطرنشان کرد: «مسئولیت مربی این است که بازیکنش را در مسیر پیشرفت قرار دهد. خوشحالم که کریم بعد از فصلی که خودش می گوید فصل وحشتناکی در پرسپولیس بوده دارد به شرایط ایده آل برمی گردد. او جوان سالمی است و قطعا در آینده بهتر می شود چون روی کارش و پیشرفتش تمرکز دارد.»


سرمربی تراکتور درخصوص اینکه چه زمانی این تیم به صدر جدول می رسد، گفت: «باید برای رسیدن به صدر جدول صبور بود. تلاش ما هم برای قهرمانی است. از اول فصل که شروع کردیم هدفمان قهرمانی بود و با صبر و حوصله به هدف نزدیک می شویم.»
اوج نيوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها