کد خبر: ۱۶۸۸۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۰۴ مهر ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: «قبل از اينکه خميازه بکشم هم زياد بازي نمي کردم. البته علي آقا اگر جريمه ام هم بکند حرفي نمي زنم.»

598؛ هادي نوروزي در اين فصل بد شانسي آورد و بعد از چند هفته نيمکت نشين شد. اين بازيکن بعد از خميازه‌هايي که در بازي حساس برابر استقلال کشيد مورد غضب دايي قرار گرفت و از ليست 18 نفره بازي با گسترش خط خورد. البته او از ابتدا هم در ليست بازيکنان بازي با سپاهان نبود و بعد از صحبت بعضي از دوستان با دايي همراه تيم به اصفهان رفت. اين بازيکن اميدوار بود بعد از اتفاقات پارسال در ترکيب قرار بگيرد. البته او بر خلاف سال گذشته تا حالا هيچ اعتراضي نکرده تا دايي باز هم به او اعتماد کند.گفتگويي با او داشتيم که مي خوانيد:


* اين فصل هم بد شانسي آوردي؟
- نمي دانم اسمش بدشاني است يا چيز ديگري ولي هنوز نتوانستم آنطور که مي خواهم خودم را نشان دهم.


* با دايي صحبتي نکردي؟
- نه ايشان بهتر از هر کسي مي داند چطور ترکيب تيمش را بچيند. البته من هيچوقت اعتراض نمي‌کنم و بايد در تمرينات خودم را نشان دهم. اگر خوب باشم دايي مرا مي‌بيند. در سال هاي گذشته هم ابتداي فصل بالا و پائين داشتم اما بالاخره حقم را گرفتم.


* فکر مي کني امسال هم اين اتفاق بيافتد؟
- بله چون من به دايي اعتماد دارم و مسلما او هم به من اعتقاد دارد که الان در پرسپوليس هستم بايد صبر کنم تا در بازي هاي آينده بتوانم توانايي هايم را نشان بدهم.


* پس اعتراض نمي کني؟
- گفتم که من اهل اعتراض کردن نيستم. فقط صبر مي‌کنم. البته از نيمکت نشيني ناراحت هستم ولي خودم بايد کاري کنم تا به ترکيب برسم. در حال حاضر موفقيت پرسپوليس برايم مهم است.


* ظاهرا براي خميازه اي که در دربي کشيدي بايد تاوان سنگيني بدهي؟
- قبل از اينکه خميازه بکشم هم زياد بازي نمي کردم. البته علي آقا اگر جريمه ام هم بکند حرفي نمي زنم چون ايشان صلاح تيم را مي خواهند.


* تو هم معتقدي داور سر پرسپوليس را بريد؟
- حرف زدن فايده‌اي ندارد چون 3 امتياز به ما برنمي‌‌گردد. شايد قسمت اين بود بعضي از مسائل روشن شود. ما بازيکنان بايد به فکر بازي هاي بعدي باشيم تا امتياز از دست ندهيم. مسئولان هم پيگيري مي‌کنند. به خاطر يک اشتباه باختيم و حرف ديگري نمي توان زد!


* بازي با فجر سپاسي را چطور مي بيني؟
- اين بازي سخت است و بايد به فکر اين باشيم. فجر هميشه در آزادي خطرناک بوده و بازيکنان اين تيم انگيزه زيادي دارند. آنها بسته بازي مي‌کنند ولي ما بايد از همان اول گل بزنيم.


* اين حواشي باعث نمي‌شود پرسپوليس نتواند جلوي فجر خوب بازي کند؟
- نه اينطور نيست. علي آقا از بازيکنان خواست تا در اين هفته در خصوص داوري صحبت نکنند تا تمرکزشان بهم نتريزد آقاي دايي و مسئولان باشگاه خودشان مي توانند از حقوق باشگاه دفاع کنند. اما همانطور که گفتم ديگر فايده اي ندارد و 3 امتياز از دست باشگاه پرسپوليس رفته است.


* راستي چرا وقتي وارد زمين شدي بازوبند را از سيد جلال نگرفتي؟
- من به اين چيزها فکر نمي کنم و فقط مي خواستم در آن شرايط به تيم کمک کنم. از اول فصل مي‌خواستند سر ماجراي کاپيتاني من را وارد حاشيه کنند اما تن به اين حاشيه ها نمي دهم. الان هم اعتراض نمي‌کنم. اما هر وقت به من فرصت برسد به راحتي از دستش نمي دهم چون دوست دارم به تيمم کمک کنم.


* در مورد برنامه 90 صحبتي نمي کني؟
- همانطور که آقاي دايي گفتند در مورد اين مسائل صحبت نمي کنم.
روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها